سومین جلسه آموزشی طرح اتقان در پاکدشت

پاکدشت (پانا ) - سومین جلسه آموزشی طرح اتقان به منظور توانمندسازی همکاران با سابقه زیر پنج سال در مدرسه شاهد امام حسن عسکری(ع) پاکدشت برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۸۲۵۹۷
لینک کوتاه کپی شد
سومین جلسه آموزشی طرح اتقان در پاکدشت

هادی‌ علی‌عسگری، کارشناس مسئول اقامه نماز قرآن و عترت اداره آموزش و پرورش پاکدشت در راستای فواید اجرای طرح اتقان بیان کرد: یکی از فواید اجرای طرح اتقان، آموزش کامل و جامع قرآن کریم به آموزگاران است، آموزگاران با استفاده از این طرح، در کلاس آموزش خود توانمندتر خواهند شد و در رشد تعلیم علوم قرآنی به دانش‌آموزان اثر خواهند گذاشت.

وی با اشاره به اینکه آموزگاران اگر در آموزش قرآن زبده باشند، دانش‌آموزان در یادگیری احکام الهی موفق‌تر خواهند بود و در مسائل اخلاقی و احکام نیز علوم قرآنی به آنها کمک خواهد کرد، بیان کرد: در طرح اتقان ناظرین و اساتیدی که بر این امر چیره هستند انتخاب شده و مهارت خود را در آموزش قرآن به معلمان انتقال می‌دهند و ثمرات این طرح بسیار زیاد است.

علی‌عسگری افزود: طرح اتقان به معنای واقعی کلمه در ارتقاء سواد قرآنی آموزگاران، بسیار راه‌گشا است و آموزش ترتیل، تفسیر، روانخوانی قرآن کریم با حضور اساتید کاردان به همکاران داده می‌شود. کسب مهارت روخوانی و روان‌خوانی صحیح قرآن، کسب مهارت صحت قرائت نماز و مفاهیم و معارف آن از اهداف اصلی این طرح است.

وی در پایان یادآور شد: انسان با پناه بردن به قرآن کریم از هرگونه نیرنگ و پلیدی دور می‌شود.

خبرنگار دانش‌آموز: نگین سیری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار