خرید آپارتمان در ماهدشت کرج با سرمایه زیر 2 میلیارد تومان

تهران‌(پانا) - در شرایطی که زمزمه‌هایی مبنی بر کاهش قیمت ملک در روزهای اخیر شنیده می‌شود تقاضا برای خرید و سرمایه‌گذاری ملک نه فقط در شهرهای اطراف پایتخت بلکه حاشیه‌های شهرهایی مانند کرج رفته است.

کد مطلب: ۱۳۸۱۹۷۱
لینک کوتاه کپی شد
خرید آپارتمان در ماهدشت کرج با سرمایه زیر 2 میلیارد تومان

این روزها خبر از کاهش قیمت ملک به گوش می‌رسد و این در شرایطی است که مستاجرین همچنان درگیر ودیعه‌های چند صدمیلیونی و اجاره‌هایی به‌اندازه یک حقوق کامل کارمندی هستند. البته تا بوده بازار اجاره یک سال بعد تحت تأثیر کاهش یا افزایش قیمت ملک قرار می‌گرفته و این قیمت‌های بالای اجاره‌نشینی این روزها ناشی از جهش‌های ناگهانی قیمت مسکن در سال گذشته است.

مدت‌هاست که خریدوفروش مسکن در ایران صرفاً برای یافتن سرپناه نیست و ابزاری برای سرمایه‌گذاری و حفظ سرمایه از تلاطم‌های ناشی از تورم شده است.

یکی از مکان‌های مناسب برای خرید و سرمایه‌گذاری با سرمایه کم حاشیه‌های شهرهای بزرگ است و این روزها حوالی شهری مانند کرج موردتوجه سرمایه‌گذاران قرار گرفته است.

بررسی‌های پانا نشان می‌دهد که با سرمایه حدود 1 میلیارد و نیم به‌راحتی می‌توان در ماهدشت کرج آپارتمان پیدا کرد.

یکی از مشاورین املاک منطقه ماهدشت کرج در گفت‌وگو با پانا عنوان کرد که خانه‌های قولنامه‌ای که سند مادر هم ندارند در این منطقه بسیار زیاد هستند اما خانه‌های سنددار باقیمت متری بالای 15 میلیون تومان به‌راحتی خریدوفروش می‌شود.

منطقه شهرک فرهنگیان ماهدشت کرج عموماً سندها قولنامه‌ای است اما در خیابان‌های اصلی مانند مهران و مطهری خانه‌هایی با سند اصلی به قیمت متری بالای 15 میلیون تومان و کمتر از 20 میلیون تومان معامله می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار