سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان:

طرح اوقات فراغت، استمرار آموزش و تربیت دانش‌آموزان را در پی دارد

زاهدان (پانا) - سرپرست اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان ضمن تاکید بر لزوم غنی‌سازی برنامه‌ها و فعالیت‌های تابستانی، گفت طرح اوقات فراغت استمرار آموزش و تربیت دانش‌آموزان را در پی دارد.

کد مطلب: ۱۳۸۱۸۹۹
لینک کوتاه کپی شد
طرح اوقات فراغت، استمرار آموزش و تربیت دانش‌آموزان را در پی دارد

حسن بروشکی، سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان در جلسه برنامه ریزی طرح اوقات فراغت تابستانی، ضمن قدردانی از همه تلاش های صورت گرفته در این راستا، اظهار کرد: از آنجایی که ثبت‌نام دانش‌آموزان در پایگاه های تابستانی تا دهم تیرماه ۱۴۰۲ تمدید شده، انتظار می رود با اطلاع رسانی به موقع و بهره گیری از فرصت پیش رو نسبت به ترغیب و تشویق دانش آموزان برای حضور در کلاس های طرح اوقات فراغت برنامه ریزی لازم صورت پذیرد.

وی افزود: مهمتر از برگزاری این طرح و کلاس های تعریف شده آن، غنی سازی این آموزش ها، فعالیت ها و برنامه هاست.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان ادامه داد: خوشبختانه در موضوع ثبت پایگاه های طرح اوقات فراغت در سامانه نورینو در بین استان‌های کشور، سیستان و بلوچستان رتبه اول را به خود اختصاص داده که این مهم نشان از اتخاذ تدابیر و حساسیت موضوع در بین همکاران، دست اندرکاران و عوامل اجرایی این طرح دارد.

بروشکی خاطرنشان کرد: ضرورت دارد با هدف رصد، پایش و ارزیابی کیفیت خدمات پیش بینی شده در پایگاه های طرح اوقات فراغت، همکاران ستادی از نزدیک این موضوع را پیگیری کنند.

وی گفت: یکی دیگر از تفاوت‌های متمایز طرح اوقات فراغت نسبت به سنوات قبل، پیشخوانی دروس آینده با هدف تقویت بنیه علمی دانش آموزان با همراهی و مشارکت خانواده‌ها و ایجاد جذابیت برای دانش‌آموزان خواهد بود

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار