با ایجاد سامانه ۱۳۷ پلاس زمان انتظار برای دریافت پیام شهروندی کوتاه شد
تهران (پانا) - رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران یکی از رویکردهای بهبود و ارتقاء سامانه ۱۳۷ را کاهش زمان انتظار برای دریافت پیام شهروندان عنوان کرد و گفت با ادغام دو سامانه ۱۳۷ و ۱۸۸۸ و ایجاد سامانه جدید ۱۳۷ پلاس، زمان انتظار شهروندان برای برقراری ارتباط با سامانه کاهش یافت.
به گزارش روابط عمومی سازمان بازرسی شهرداری تهران؛ داود گودرزی در جلسه شورای معاونان این سازمان که در مرکز سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی (۱۳۷پلاس) برگزار شد، با تاکید بر نقش مردم در همه امور جامعه، گفت: فلسفه تشکیل حکومت دینی این است که زمینه مشارکت مردم را فراهم کند، لذا بحث مشارکت مردم مبنایی دینی دارد؛ علاوه بر این در مبانی عقلی و تجربی، هرکسی که از ظرفیت عظیم مردمی استفاده کند، در کارها پیشرفت کرده و بهره لازم را خواهد برد.
رئیس سازمان بازرسی با بیان اینکه سامانه ۱۳۷پلاس یکی از بسترهای مشارکت مردم در امور شهری را ایجاد کرده است، اظهار کرد: ما در این دوره، بخشی از انرژی خود را صرف بهبود و ارتقاء سامانه ۱۳۷ پلاس کردیم و خوشبختانه در این مسیر تا حد زیادی موفق بودهایم.
وی با تاکید بر اینکه سامانه ۱۳۷ پلاس میتواند آورده خوبی برای شهرداری داشته باشد، تصریح کرد: اهمیت این سامانه باید مورد توجه همه مدیران شهری قرار گیرد و ما هرقدر برای پیشرفت و توسعه سامانه ۱۳۷ پلاس سرمایهگذاری کنیم، به نفع شهر، شهرداری و شهروندان خواهد بود.
گودرزی به اقدامات صورت گرفته در بحث ارتقاء سامانه ۱۳۷پلاس اشاره کرد و گفت: در اولین اقدام با توجه به طولانی بودن زمان انتظار برای دریافت پیام شهروندان، بروز رسانی دو سامانه ۱۳۷ و ۱۸۸۸ در دستور کار قرار گرفت و سامانه جدید ۱۳۷ پلاس راهاندازی شد که با ایجاد این سامانه زمان انتظار شهروندان برای ثبت پیام از ۷ دقیقه به ۲ دقیقه کاهش یافته است.
وی یکی دیگر از اقدامات صورت گرفته در سامانه جدید را بازخورد گیری صد در صدی پیامها عنوان کرد و افزود: نتیجه پیام هرچه که باشد، شهروند باید به طور کامل در جریان آن قرار بگیرد و اگر کوتاهی و سهل انگاری در انجام پیام شهروند مشاهده شود حتما باید برخورد قاطع با فرد خاطی صورت پذیرد.
در ابتدای این جلسه رضا ناصری سرای، رئیس سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی (۱۳۷پلاس) نیز به ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته در سامانه ۱۳۷ پلاس و برنامههای پیش رو پرداخت و اظهار کرد: این مرکز با گذشت بیش از یک سال از شروع فعالیت خود، کتابچهای از مهمترین اقدامات و دستاوردهای صورت گرفته را منتشر کرده که به زودی در اختیار همه معاونتها قرار میگیرد.
ارسال دیدگاه