نماینده دانش‌آموزان خبرنگار پانا کاشمر:

فعالیت تیمی در خبرگزاری پانا مهم است

کاشمر(پانا)-نماینده دانش‌آموزان خبرنگار پانا شهرستان کاشمر در نشست فعالیت‌های تابستانه پسران خبرنگار پانا گفت فعالیت تیمی در خبرگزاری پانا بسیار حائز اهمیت است.

کد مطلب: ۱۳۸۱۸۰۰
لینک کوتاه کپی شد
فعالیت تیمی در خبرگزاری پانا مهم است

ابوالفضل مودب با بیان اینکه این خبرگزاری با هدف فعالیت رسانه‌ای حرفه‌ای و همچنین آموزش و مشارکت دانش آموزان در فرایند خبر و امر اطلاع‌رسانی فعالیت می کند، اظهار کرد: خبرگزاری پانا علاوه بر کشف و شناسایی استعداد برتر و علاقمند به خبرنگاری و تحقق تربیت اجتماعی و تقویت سواد رسانه‌ای، ایجاد یک شبکه دانش آموزی بزرگ از دانش آموزان علاقمند و توانمند در عرصه خبرنگاری است که این شبکه بزرگ از دانش آموزان خبرنگار می تواند تولید خبر در آموزش و پرورش تسریع و ارتقاء بخشیده و آن را متحول کند.

وی ادامه داد: مهمترین نقش ما دانش آموزان خبرنگار پانا در عرصه رسانه، این است که دوستان مان را که در عرصه های فرهنگی، ورزشی و... مشغول به فعالیت هستند را با تهیه خبر از آن ها، آنان را به فعالیتی که دارند، تشویق کنیم.

نماینده دانش آموزان خبرنگار پانا کاشمر افزود: سعی کنید که دانش آموزان را به فعالیت در خبرگزاری پانا جذب کنید زیرا هم برای شما و همچنین برای آن فردی که به سوی خبرگزاری پانا جذب کردید، سود دارد و در خبرگزاری پانا بیشتر به صورت تیمی فعالیت کنید یعنی به عنوان مثال اگر مراسمی است یک نفر برای پوشش خبر، یک نفر گزارش تصویری و همچنین یک نفر برای تهیه گزارش ویدئویی باشد و کار تیمی سبب افزایش روحیه جهادی و همچنین ایده‌های غنی‌تر و خلاقانه‌تری توسط خود افراد تیم تولید می شود.

مودب بیان کرد: در امسال ما برای دانش آموزان خبرنگار پانا کاشمر، دوره های آموزشی خبرنگاری و عکاسی را فراهم کردیم که دانش آموزان علاقمند به خبرنگاری شرکت‌ کنند و همچنین با موافقت معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش شهرستان کاشمر برگزاری اردو و تقدیر از خبرنگاران فعال پانا شهرستان کاشمر را در ماه آینده داریم.

این نشست با موضوع فعالیت های تابستانه پسران خبرنگار پانا شهرستان کاشمر، به جهت آغاز فعالیت پسران خبرنگاران پانا در این سه ماه تعطیلی بود که با حضور دانش آموزان خبرنگار پانا در محل سالن کنفرانس شهید برهان پناه اداره آموزش و پرورش شهرستان کاشمر برگزار شد.

خبرنگار دانش آموز: فرزاد آسوده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار