بسکتبال قهرمانی آسیا؛ برنامه دختران نوجوان ایران ‌اعلام شد

تهران (پانا) - تیم ملی بسکتبال زیر۱۶ سال دختران ایران در مسابقات قهرمانی آسیا دیویژن B در اردن با تیم‌های مالزی، سنگاپور و گوام همگروه شد.

کد مطلب: ۱۳۸۱۶۶۸
لینک کوتاه کپی شد
بسکتبال قهرمانی آسیا؛ برنامه دختران نوجوان ایران ‌اعلام شد

‌مسابقات بسکتبال قهرمانی دختران زیر ۱۶ سال آسیا دیویژن B از ۱۸ تا ۲۵ تیر به میزبانی اردن و در شهر اَمان برگزار خواهد شد.

تیم ملی بسکتبال زیر ۱۶ سال بانوان کشور که پس از اعلام رسمی فیباآسیا جواز حضور در این رقابت‌ها را بدست آورده بود در گروه دوم دسته ب (‌Divsion B‌) مسابقات آسیایی با تیم‌های مالزی، سنگاپور و گوام هم‌گروه است. از سوی دیگر؛ تیم‌های اردن، فیلیپین، هنگ‌کنگ و مالدیو در گروه اول مسابقات قهرمانی آسیا زیر۱۶ سال آسیا قرار گرفته‌اند.

شاگردان سروه ضرغامیان ۱۹. ۲۱ و ۲۲ تیر دیدارهای خود را به ترتیب در برابر تیم‌های مالزی، سنگاپور و گوام پشت سرخواهند گذاشت.

‌تیم‌ ملی زیر ۱۶ سال بانوان ایران پیش از این ۲ رویداد تدارکاتی در مقابل تیم بسکتبال دختران عراق در تهران را با موفقیت پشت سرگذاشت.

این تیم قرار است قبل از آغاز مسابقات در دو بازی تدارکاتی به مصاف اردن میزبان مسابقات برود.

در دسته الف (Division A) مسابقات قهرمانی آسیا زیر۱۶ سال دختران نیز؛ تیم‌های استرالیا، نیوزیلند، چین، ژاپن، کره جنوبی، چین تایپه، هند، تایلند، سوریه و ساموا در ۲ گروه به رقابت می‌پردازند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار