رئیس اتحادیه انجمن‌های اسلامی شهرستان‌های استان‌تهران:

توجه به اجرای جهاد تبیین درحوزه دانش‌آموزی از رویکردهای مهم انجمن‌اسلامی است

اسلامشهر(پانا) - رئیس اتحادیه انجمن‌های اسلامی شهرستان‌های استان تهران گفت تحول اساسی درانجمن‌ اسلامی و توجه به اجرای جهاد تبیین در حوزه دانش‌آموزی از رویکردهای مهم است و بر اساس شاخص‌های اتحادیه انجمن اسلامی از فعالیت‌های واحدهای آموزشی بازدید و ارزیابی انجام خواهد شد.

کد مطلب: ۱۳۸۱۵۸۹
لینک کوتاه کپی شد
توجه به اجرای جهاد تبیین درحوزه دانش‌آموزی از رویکردهای مهم انجمن‌اسلامی است

حجت‌الاسلام نقی یعقوبی، رئیس اتحادیه انجمن‌های اسلامی شهرستان‌های استان تهران در نشست تقدیر از مدیران، معاوتان پرورشی و دانش‌آموزان فعال در برگزاری نمایشگاه سال قبل مدرسه انقلاب اتحادیه انجمن اسلامی که در سالن جلسات آموزش و پرورش اسلامشهر برگزار شد، اظهار کرد: برگزاری نمایشگاه‌های مدرسه انقلاب در شهرستان اسلامشهر نوعی کار بزرگ تشکیلاتی با همکاری مدیران، معاونین پرورشی و دانش‌آموزان عضو انجمن‌ اسلامی در واحدهای آموزشی بود.

وی افزود: طبق جدول اجرایی برنامه‌های انجمن‌اسلامی در سال جاری مسئول انجمن اول سال انتخاب خواهد شد و سپس دوره توانمندسازی با عنوان طلایه‌داران فردا در تابستان برای این افراد برگزارمی‌شود و در ادامه مسئولان انجمن‌اسلامی با همکاری دانش‌آموزان، تقویم اجرایی فعالیت‌های سال آینده را ارائه خواهند کرد.

حجت‌الاسلام یعقوبی تصریح کرد: تقویم اجرایی برنامه‌های انجمن اسلامی در مدارس می‌بایست شامل ابتکار خلاقانه و مشخص شدن نحوه همکاری با سایر ارگان‌ها و نهادها و در نهایت هماهنگی با مدیر واحد آموزشی باشدو شایددر اجرای بعضی از برنامه‌های ما امکان دارد نمونه آن در سایر تشکل‌های دانش‌آموزی هم اجرایی شود.

رئیس اتحادیه انجمن‌های اسلامی شهرستان‌های استان تهران بیان کرد: تحول اساسی در انجمن‌اسلامی و توجه به اجرای جهاد تبیین در حوزه دانش‌آموزی از رویکردهای مهم انجمن‌ اسلامی است و بر اساس شاخص‌های اتحادیه انجمن اسلامی از فعالیت‌های واحدهای آموزشی بازدید و ارزیابی انجام خواهد شد.

در ادامه این جلسه جواد رزمی، معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش اسلامشهر نیز در سخنانی خاطرنشان کرد: به فرموده مقام معظم رهبری دنیا اکنون به سمت نظم نوین در حال حرکت است و در زمانی دشمنان ایران اسلامی معتقد بودند ما زبان برقراری ارتباط با دنیا را نمی‌دانیم، در حالی که اکنون شاهد گسترش انقلاب‌اسلامی در جهان هستیم.

وی گفت:اکنون مدیران، معاونین پرورشی و دانش‌آموزان ما در انجمن‌های اسلامی مدارس، وظیفه تبیین انقلاب‌اسلامی را بر عهده دارند که با اجرای برنامه‌های متنوع مسیر رشد و پرورش استعداد را به دیگران نشان خواهند داد.

خبرنگار: ساسان حق‌شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار