معاون سازمان دانش‌آموزی خراسان‌رضوی:

برکات وجود زیارت اولی‌ها مهم‌ترین نصیب برای ما خدمتگزاران است

مشهد (پانا) - معاون سازمان دانش‌آموزی استان خراسان‌رضوی با ابراز افتخار از حضور در جمع زائر اولی‌های امام رضا(ع) بیان کرد برکات وجودی زیارت اولی‌های امام رضا(ع) نصیب وجود تمام خدمتگزارانشان نیز می‌شود.

کد مطلب: ۱۳۸۱۵۸۰
لینک کوتاه کپی شد
برکات وجود زیارت اولی‌ها مهم‌ترین نصیب برای ما خدمتگزاران است

افتتاحیه سومین دوره اردوی زیارت اولی‌ها با حضور دانش آموزانی از استان‌های همدان، بوشهر، کرمان، البرز، کرمانشاه به میزبانی نگین هشتم ولایت، امام رضا(ع) در اردوگاه ثامن الحجج مشهد مقدس برگزار شد.

ایرج سالاران، معاون سازمان دانش‌آموزی خراسان‌رضوی در این جلسه عنوان کرد: افتخار کمترین کلمه برای توصیف حس حضور در جمع شما زائران است. تک تک افرادی که در این سفر به شما کمک کردند حاجتی دارند که می‌شود با دعای شما آن را بگیرند؛ زیارت اولی‌ها؛ برای تمام خدمتگزارانتان دعا کنید.

سالاران در ادامه بیان کرد: سفر به مشهدالرضا برابر است با هزار سفر حج، زیارت امام رضا(ع) برابر است با بهشت جاودان پروردگار؛ ای بهشتیان خداوند، ای عزیز شدگان امام رضا(ع)، شما لایق ترینان برای زیارت عزیز خداوند هستید، این شما را در جایگاهی قرار می‌دهد که برای همه دعا کنید. خالصانه خود را به خدا نزدیک کنید و از او برای بنیان گذاشتن برکت وجود امام رضا(ع) در حیاتتان تشکر کنید.

معاون سازمان دانش‌آموزی خراسان‌رضوی در پایان علاوه بر تاکید به ارزشمندی لحظات این سفر و توصیه به کسب آرامش از وجود امام رضا(ع) اظهار کرد: در ادوار گذشته که به حضور زیارت اولی‌هایی همچون شما مزین بود؛ مسئولین، مربی ها، سرپرست ها، آشپزها، نگهبان‌ها و خادمانی که حس زیبای قلبتان را دریافت کرده بودند، با تمام وجود و بدون دریغ مشغول خدمت به زائر اولی‌های امام رضا(ع) شدند. اما خلوص نیت آنان و برکات وجودی امام رضا که تلألو آن با حضور شما انوار مهر پروردگار را بر سر تمامی ما گستراند، چنان معجزاتی را برای این خادمین رقم زد که هر بار عاشق تر و مشتاق تر به دیدار شما زائر اولی‌ها بودند. این ثابت شده است، برکات وجودی شما که نشأت گرفته از وجود امام رضا(ع) در مشهد مقدس است، نصیب ما خادمان نیز خواهد شد.

گفتنی است زیارت اولی‌ها سراسر کشور برنامه‌های معنوی، تفریحی، ورزشی گوناگونی را در مدت زمان حضور در اردوگاه می‌گذرانند و در اوج لحظات نزدیکی به خداوند، آنان دو مرتبه به زیارت حرم امام رضا(ع) می‌روند. در این سفر زیارت اولی‌ها دل را به او که مهربان تر از پدر و مادر است گره می‌زنند و مهر امام رضا(ع) را توشه‌ همیشگی دنیا و آخرت خود می‌کنند.

دانش آموز خبرنگار: فروغ الزمان چمن‌زاری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار