به همت مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۱۴؛

ویژه برنامه‌های فرهنگسرای منتظر در دانشگاه تهران برگزار می‌شود

تهران (پانا) - در اولین ماه از فصل تابستان، برنامه‌های فرهنگی، هنری، ورزشی و خدماتی در قالب فرهنگسرای منتظر در ضلع شرقی محل برپایی نماز جمعه تهران به اجرا در می‌آید.

کد مطلب: ۱۳۸۱۵۴۲
لینک کوتاه کپی شد
ویژه برنامه‌های فرهنگسرای منتظر در دانشگاه تهران برگزار می‌شود

برنامه های ایستگاهی فرهنگسرای منتظر در فصل تابستان به همت مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۱۴ در دانشگاه تهران اجرا می شود.

بر اساس این خبر، مسابقات بازی های رومیزی شامل؛ اعصاب سنج، دوز، آشنایی با اشکال هندسی، منچ رومیزی، برج هیجان، ملاحظه تصاویر سه بعدی اماکن دیدنی شهر تهران، مسابقه چیدمان پازل تصویر حضرت امام خمینی(ره) و بازی کریدور، توسط فرهنگسرای منتظر در دانشگاه تهران برگزار می شود. همچنین برای ترویج فرهنگ کتابخوانی و ترغیب به مطالعه نیز علاوه بر نمایشگاه کتاب در گردش که نمازگزاران می توانند کتابی را با خود برده و پس از مطالعه در اختیار دیگران قرار دهند، از نمازگزاران برای عضویت رایگان در کتابخانه ها نیز دعوت به عمل می آید.

نقاشی صورت کودکان، مسابقات نقاشی ویژه رده سنی خردسالان با موضوع عید قربان و مسابقه مار و پله با موضوع فضائل اخلاقی و ایستگاه «قرآن بخوانید؛ هدیه بگیرید» از دیگر برنامه های اجرایی توسط این فرهنگسرا است‌. علاوه بر این، با همکاری گروه های جهادی؛ برپایی ایستگاه سلامت و تست فشار خون، خدمات غربالگری و تعیین اکسیژن خون به نمازگزاران ارائه می شود. در حوزه فعالیت های ورزشی نیز با استقرار میز پینگ پنگ، نوجوانان و کودکان می توانند در فعالیت‌های ورزشی و همچنین مسابقه فوتبال دستی شرکت کنند.

شایان ذکر است؛ فرهنگسرای منتظر، مجموعه از فعالیت های فرهنگی، هنری، ورزشی، خدماتی و برنامه های مناسبتی است که هر هفته از مهر ماه ۱۴۰۰ به همت مناطق و مراکز تابعه سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، در اطراف محل برپایی نماز جمعه تهران اجرا می شود.

خبرنگار دانش آموز: عطیه چوپانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار