امام جمعه شهر جدید سهند:

انس مردم با کتاب از شاخصه‌های مهم پیشرفت فرهنگی هر کشوری است

تبریز (پانا) - امام جمعه شهر جدید سهند، انس مردم هر منطقه با کتاب را از مهم‌ترین شاخصه‌های پیشرفت و توسعه فرهنگی آن جامعه دانست.

کد مطلب: ۱۳۸۱۰۲۹
لینک کوتاه کپی شد
انس مردم با کتاب از شاخصه‌های مهم پیشرفت فرهنگی هر کشوری است

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد منیب‌راد در آیین افتتاح کتابخانه عمومی شهید سلیمانی در شهر جدید سهند اظهار کرد: یکی از شاخصه‌های پیشرفت و توسعه فرهنگی هر کشور، کتابخانه ها و انس مردم آن کشور با کتاب است.

وی با بیان اینکه لزوما هر کتابی خوب نیست، گفت: ما باید همه را به کتابخوانی دعوت کنیم، ولی گاهی بعضی کتاب‌ها مسموم هستند و نباید اجازه دهیم کتاب‌های مسموم در اختیار مردم قرار گیرد، چرا که این به مثابه یک غذای مسموم بوده و اثرات همان غذا را برای انسان خواهد داشت.

امام جمعه شهر جدید سهند خاطرنشان کرد: قبل از کتابخوانی باید نویسنده آن کتاب را به درستی بشناسیم؛ لازمه و وظیفه حاکمیت پرهیز از ترویج کتاب‌های مسموم است.

منیب‌راد گفت: رهبر معظم انقلاب مدام بر کتاب و کتابخوانی تاکید دارند و همیشه تکرار بر این دارند که کتاب در سبد کالای مردم قرار گیرد.

وی با تاکید بر ترویج فرهنگ کتابخوانی در جامعه، گفت: ارزان بودن کتاب یکی از مهم‌ترین موضوع برای دسترسی ساده تر به کتاب است.

امام جمعه شهر جدید سهند ادامه داد: این شهر ۱۸۶ هزار جمعیت دارد و زمینه رشد معنوی در آن وجود دارد و باید وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در گسترش فرهنگ و معنویت در این شهر به ما کمک کند.

منیب‌راد متذکر شد: از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می خواهیم پروژه های فرهنگی و هنری بیشتری در این شهر اجرایی کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار