معاون اداره کل قرآن، عترت و نماز:

حذف نخبه های ملی از مسابقات قرآن باعث تقویت روحیه شرکت کنندگان و ورود افراد توانمند می شود

مشهد(پانا)-معاون اداره کل قرآن، عترت و نماز گفت: افرادی که طی پنج‌ سال گذشته حائز رتبه اول کشوری شدند، امسال نمی‌توانند در مسابقات حضور داشته باشند. وجود بعضی از فرهنگیان که جزو نخبه‌های ملی ما هستند، باعث ایجاد ضعف در افراد دیگر می‌شود؛ این تغییر باعث شد که افراد توانمند نیز وارد مسابقات شوند.

کد مطلب: ۱۳۸۰۴۴۳
لینک کوتاه کپی شد
حذف نخبه های ملی از مسابقات  قرآن باعث  تقویت روحیه شرکت کنندگان و ورود افراد توانمند  می شود

سیدجاسم حسینی‌زاده، معاون اداره‌کل قرآت، عترت و نماز در گفت‌و‌گو با پانا اظهار کرد: «مجموع آمار شرکت کنندگان مسابقات قرآن و عترت فرهنگیان در منطقه و استان به حدود ۱٠۸ هزار نفر رسیده است.»

وی افزود: «تمهیداتی که امسال برای رشد مسابقات در نظر گرفته شده، با هدف جذب و مشارکت بیشتر فرهنگیان است.»

وی با توجه به حضور شرکت‌کنندگان سال‌های گذشته گفت: «افرادی که طی پنج‌سال گذشته حائز رتبه اول کشوری شدند، امسال نمی‌توانند در مسابقات حضور داشته باشند. وجود بعضی از فرهنگیان که جزو نخبه‌های ملی ما هستند، باعث ایجاد ضعف در افراد دیگر می‌شود؛ این تغییر باعث شد که افراد توانمند نیز وارد مسابقات شوند»

حسینی‌زاده در ادامه بیان کرد: «نکته بعدی که قابل توجه است، امتیازات درنظر گرفته شده برای همکاران است که از این‌ها می‌توان به رتبه‌بندی، نقل‌ و انتقال و دیگر امتیازات اشاره کرد.»

وی در پایان تصریح کرد: «استفاده از تجربیات همکاران فرهنگی و توسعه آنها در نشریه‌های معتبر، از دیگر مواردی است که باعث افزایش انگیزه شرکت‌کنندگان خواهد شد.»

دانش‌آموز خبرنگار: مهدیه مهدی‌زاده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار