حمایت دولت از خیرین برای خریداری آمبولانس

شیراز (پانا) - به گفته مدیرعامل مجمع خیرین تامین سلامت فارس و مدیر سازمان‌های مردم‌نهاد دانشگاه علوم پزشکی شیراز، خیرین عرصه سلامت استان فارس در کنار احداث و توسعه مراکز درمانی، تاکنون ده‌ها آمبولانس به مراکز درمانی اهدا کرده‌اند.

کد مطلب: ۱۳۸۰۳۲۱
لینک کوتاه کپی شد
حمایت دولت از خیرین برای خریداری آمبولانس

علی‌اکبر رامجردی، با اشاره به تصویب قانون معافیت مالیاتی برای واردات آمبولانس توسط خیرین گفت: در این مصوبه آمده است واردات آمبولانس مورد نیاز از طرف دانشگاه‌های علوم پزشکی و خیرین بیمارستان‌ساز با مجوز وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در سال ۱۴۰۲ از پرداخت حقوق ورودی و عوارض گمرکی، معاف است.

وی افزود: باتوجه به احداث ۱۰۸ پایگاه اورژانس توسط خیرین در استان فارس و پهناور بودن این استان و روند روزافزون نیاز به احداث و گسترش پایگاه‌های اورژانس، لزوم خرید خودروی آمبولانس برای این مراکز و جایگزینی خودروهای فرسوده اورژانس برای خدمات رسانی کاملا مشهود است.

وی در پایان با اشاره به اینکه بجز مراکز اورژانس سایر مراکز درمانی از جمله مراکز بیمارستانی، درمانگاهی و درمانی نیز نیازمند آمبولانس هستند، گفت: کارشناسان مجمع خیرین با توجه به نیازسنجی انجام شده آماده معرفی مراکز نیازمند آمبولانس به خیرین هستند.

تمامی خودروهای آمبولانس اهدایی از طرف خیرین به نام خود آنها نامگذاری می‌شود تا این فرهنگ نیک در بین مردم اشاعه یابد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار