کارگاه آموزشی خبرنگاران پانا شهرستان‌ اسلامشهر/فیلم

اسلامشهر (پانا) - کارگاه آموزشی خبرنگاران شهرستان‌ اسلامشهر، در راستای پیشرفت در خبرنگاری و حضور درمراسمات جهت تهیه خبر برای دانش آموزان این منطقه برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۸۰۲۷۴
لینک کوتاه کپی شد
کارگاه آموزشی خبرنگاران پانا شهرستان‌ اسلامشهر/فیلم

در آستانه ورود به تابستان 1402، کارگاه آموزشی خبرنگاران دانش‌آموز دختر پانا، آموزش و پرورش شهرستان‌اسلامشهر در پژوهش‌سرای شهید مطهری منطقه برگزار شد. در این جلسه ساسان حق‌شناس، رابط خبرگزاری پانا شهرستان‌ اسلامشهر در سخنانی با مرور نکات اساسی در زمینه نگارش خبر، از جمله دقت در انتخاب لید و تیتر خبر، رعایت نکات دستوری، تهیه کلیپ با توجه به دستورالعمل ارسالی از پانا اداره کل شهرستانها و همچنین شرایط حضور در برنامه‌های شهرستان مطالبی را بیان کرد.

در ادامه جلسه، دانش‌آموزان خبرنگار پانا اسلامشهر، آیدا جلالی‌کیا، هنرجوی رشته عکاسی، در رابطه با تفاوت شرایط عکاسی دوربین و موبایل و رومینا معبادی در خصوص اینکه انگیزه و عشق دو شرط اصلی جهت پیشرفت در خبرنگاری پانا همراه با حضور در مراسمات و تقویت روابط عمومی است، مواردی را اظهار کردند.

سپس با حضور فاطمه منطقی، مسئول انجمن‌اسلامی و اکرم کریم‌زاده، مسئول روابط عمومی آموزش و پرورش اسلامشهر از دانش‌آموز خبرنگاران برتر با اهدای لوح سپاس تقدیر شد.

خبرنگار دانش‌آموز: هدیه اوصالی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار