رئیس سازمان دانش‌آموزی استان سمنان خبر داد:

اعزام دانش‌آموزان زیارت‌اولی سمنان به مشهد مقدس

سمنان (پانا) - رئیس سازمان دانش‌آموزی استان سمنان از اعزام ۸۲ دانش‌آموز دختر زیارت‌اولی استان سمنان در قالب کاروان دوم به مشهد مقدس خبر داد و گفت این اردو از تاریخ ۲۶ الی ۲۹ خرداد ماه درحال برگزاری است.

کد مطلب: ۱۳۸۰۰۵۷
لینک کوتاه کپی شد
اعزام دانش‌آموزان زیارت‌اولی سمنان به مشهد مقدس

اسحاق اکبری، در حاشیه برگزاری اردوی زیارت اولی ها صبح امروز، در گفت و گو با پانا، هدف از برگزاری این اردو را تقویت روحیه معنوی و ایجاد نشاط و شادابی و همچنین آشنایی بیشتر دانش آموزان با فرهنگ غنی اسلامی و آداب زیارت عنوان کرد و افزود: «اجرای برنامه های فرهنگی، تربیتی و ورزشی از جمله برنامه هایی است که در اردو برگزار می شود.»

وی بابیان اینکه مهم ترین رسالت سازمان دانش آموزی، تربیت اجتماعی دانش آموزان است، اظهار کرد: «این اردو توسط سازمان دانش آموزی کشور برنامه ریزی شده است. در این مرحله از اردو 82 دانش آموز دختر استان سمنان به مشهد مقدس اعزام شدند. این دانش آموزان از مدارس مختلف با اولویت مناطق محروم انتخاب شده اند که به مدت 3 روز به مشهد مقدس اعزام شده و در اردوگاه ثامن الحجج(ع) اسکان داده می شوند.»

رئیس سازمان دانش آموزی استان سمنان با اشاره به آثار معنوی و فرهنگی این سفر و نتیجه مثبت آن بر عملکرد آموزشی دانش آموزان خاطرنشان کرد: «لازم است نوجوانان و جوانان برای رهایی از توطئه های دشمنان، با آرمان های ائمه اطهار بیشتر آشنا شوند.»

اکبری اظهارکرد: «کاروان اول زیارت اولی ها در اسفندماه سال گذشته به مشهد مقدس اعزام شد.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار