برگزاری آیین تکریم و معارفه مدیر دبیرستان استعدادهای درخشان شهید بابایی دو

قزوین(پانا)-ظهر روز شنبه بیست و هفتم خردادماه مراسم معارفه و تکریم مدیر دبیرستان استعدادهای درخشان شهید بابایی دو با حضورنقی سیاهکالی مرادی، مدیرکل آموزش و پرورش قزوین، برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۷۹۷۷۱
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری آیین تکریم و معارفه مدیر دبیرستان استعدادهای درخشان شهید بابایی دو

ظهر روز شنبه بیست و هفتم خردادماه مراسم تکریم و معارفه مدیر دبیرستان استعدادهای درخشان شهید بابایی دو با حضور مدیرکل آموزش و پرورش، معاونین پرورشی و آموزش متوسطه اداره کل، مدیر ناحیه یک، رئیس اداره استعدادهای درخشان اداره کل، رئیس اداره حراست، نماینده دبیران و نمایندگان اولیای دانش آموزان این آموزشگاه برگزار شد.

مدیرکل آموزش و پرورش در این جلسه خطاب به مدیر جدید واحد آموزشی گفت: تعامل با حوزه‌های مختلف همکاران، اولیا و دانش آموزان و نشست مستمر با شورای دانش آموزی و تشکل‌های دانش آموزی و استفاده از خرد جمعی و بهره داری از ظرفیت اولیا با تعامل معقول و منطقی باید در دستور کار شما قرار گیرد.

وی افزود: ما به دنبال کیفیت بخشی در آموزش و پرورش هستیم و این امر باید در سایه‌سار رعایت قوانین بر اساس آئین نامه ها صورت گیرد.

سیاهکالی مرادی تصریح کرد: بزرگترین سرمایه ما نیروهای انسانی ماست، بنابراین توجه به ارزش‌های اخلاقی در کنار مسائل علمی و در یک کلام تربیت تمام ساحتی در مدرسه تیزهوشان مورد انتظار ماست.

این مقام مسئول با تاکید بر شاداب سازی مدارس اذعان داشت: هدف ما در طرح شهید عجمیان شاداب سازی مدارس است.

مدیرکل آموزش و پرورش تلاش در راستای افزایش سهم استان در مدال‌های المپیادهای علمی کشور را یکی دیگر از انتظارات خود عنوان کرد و گفت: این کسب افتخارات باید همراه با تربیت دانش آموزانی با تعصب میهن پرستی و عشق به وطن باشد و در نهایت اشخاصی مثل پروفسور سمیعی تربیت شوند که در هر کجای دنیا که باشند دلشان برای وطن بتپد.

وی همچنین بر توجه به زیرساخت‌های علمی و آزمایشگاهی و تلاش مضاعف در راستای فعالیت‌های فوق برنامه تابستان تاکید کرد.
در ادامه جلسه از زحمات حسین جعفری مدیر سابق این آموزشگاه تقدیر و مهدی خدمتی به عنوان مدیر جدید این واحد آموزشی معرفی شد.

گفتنی است مهدی خدمتی پیش از این مدیر دبیرستان شاهد پیامبر اعظم(ص) محمدیه شهرستان البرز بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار