ثبت گرم‌ترین روز پایتخت پس از مرداد سال گذشته

تهران (پانا) - بعدازظهر روز گذشته دمای هوا در پایتخت به ۳۷ درجه سلسیوس رسید که گرمترین دمای تهران پس از پایان مرداد سال گذشته تاکنون بود.

کد مطلب: ۱۳۷۸۹۵۲
لینک کوتاه کپی شد
ثبت گرم‌ترین روز پایتخت پس از مرداد سال گذشته

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی، بعدازظهر روز گذشته دمای هوا در پایتخت به ۳۷ درجه سلسیوس رسید که گرمترین دمای تهران پس از پایان مرداد سال گذشته تا کنون است. پیش از این گرمترین دما ۳۶.۲ درجه سلسیوس بوده که حدود یک هفته قبل ثبت شده است.

دمای پایتخت طی روز گذشته، حدود سه درجه سلسیوس گرمتر از ساعت ۱۵:۳۰ روز قبل‌تر بود. همچنین علاوه بر این در همین ساعت دمای هوا در ورامین به بیش از ۳۹ درجه سلسیوس رسید و دماسنج ایستگاه هواشناسی تهرانسر تا ۳۸.۵ درجه بالا رفت.

اداره کل هواشناسی تهران اعلام کرده که امروز نیز بیشینه دمای هوا در اکثر شهرهای استان در محدوده دمایی روز گذشته است و پایتخت مجدد دمایی در محدوده ۳۷ درجه را خواهد دید.

این اداره کل همچنین اعلام کرده که در ساعات بعدازظهر امروز رشد ابرهای همرفتی در نیمه شمالی استان به ویژه ارتفاعات ادامه دارد. این شرایط منجر به وقوع رگبار و رعدوبرق، وزش باد شدید لحظه ای همراه با گردوخاک در مناطق مستعد و احتمال رخداد تگرگ می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار