وزیر آموزش و پرورش در نشست همفکری با مدیران و کارشناسان معاونت پرورشی و فرهنگی مطرح کرد؛

مهمترین ماموریت‌های معاونت پرورشی و فرهنگی در دوره جدید تحول تعلیم و تربیت

تهران (پانا) - وزیر آموزش و پرورش ایجاد مثلث مدرسه، مسجد و خانواده، پیگیری ایجاد پردیس تربیت مربی پرورشی، تقویت هویت دینی و ملی، هدایت تحصیلی اصولی و تقویت تریبون‌های آزاد دانش‌آموزی را از جمله مهمترین ماموریت‌های معاونت پرورشی و فرهنگی در دوره جدید تحول تعلیم و تربیت برشمرد.

کد مطلب: ۱۳۷۸۳۷۱
لینک کوتاه کپی شد
مهمترین ماموریت‌های معاونت پرورشی و فرهنگی در دوره جدید تحول تعلیم و تربیت

رضامراد صحرایی در نشست هم‌فکری با مدیران و کارشناسان معاونت پرورشی و فرهنگی اظهار داشت: در ادامه نشست‌های همفکریِ ستادی، اکنون در جمع همکاران عزیز معاونت پرورشی و فرهنگی حاضر شدم.

وی افزود: تاکیدات رهبر انقلاب(مدظله‌العالی) در دیدار اردیبهشت امسال و همچنین ۱۲مأموریت ابلاغی رئیس‌جمهور محترم به اینجانب که همه آن‌ها به نحوی ارتباطی‌ به معاونت پرورشی و فرهنگی دارد، به این معنا است که همه باید پای کار این معاونت بیایند.

وزیر آموزش و پرورش تاکید کرد: باید تلاش کنیم دانش‌آموزان در مسیر فعالیت‌های پرورشی قرار بگیرند و خودشان حق انتخاب از بین مجموعه‌ای از فعالیت‌ها را داشته باشند. این یعنی باید در خدمات و کارهای فرهنگی تنوع ایجاد کنیم به‌طوری که فرزندان ما بر اساس علاقه خود یک فعالیت یا کار فرهنگی را انتخاب کنند.

صحرایی ادامه داد: ایجاد مثلث مدرسه، مسجد و خانواده، کار تربیتی و دینی عینی، پیگیری ایجاد پردیس تربیت مربی پرورشی، تقویت هویت دینی و ملی با تاکید بر پرچم، زبان و ادبیات فارسی و سبک زندگی اسلامی، هدایت تحصیلی اصولی، تقویت تریبون‌های آزاد دانش‌آموزی، قسمتی از ماموریت‌های معاونت پرورشی و فرهنگی در دوره جدید تحول تعلیم و تربیت خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: در راستای تحقق این تحول در فرصت کوتاهی که داشتیم مجوز جذب ۱۱ هزار مربی پرورشی را اخذ کردیم.

خبرنگار دانش‌آموز؛ محمدامین راست‌بندی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار