نایب رئیس شورای شهر تهران:

موشک هایپرسونیک باید موشک صلح نامیده می‌شد

تهران (پانا) - نایب رئیس شورای شهر تهران با تأکید بر اینکه موشک هایپرسونیک باید موشک صلح نامیده می‌شد، گفت هر کشوری که در صلح باشد در امنیت زندگی خواهد کرد و این سیاست ایران است که با قدرت صلح را به ارمغان بیاورد.

کد مطلب: ۱۳۷۸۲۷۹
لینک کوتاه کپی شد
موشک هایپرسونیک باید موشک صلح نامیده می‌شد

پرویز سروری در یکصد و پنجاه و سومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه کشورهایی که به تجزیه و فروپاشی ایران فکر می‌کردند مجبور شدند راه تعامل را با جمهوری اسلامی انتخاب کنند، اظهار کرد: امروز برای ایجاد ارتباط با جمهوری اسلامی صف کشیدند که نشان دهنده شکست آمریکا در منطقه است.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه امروز هر سفارتخانه ای در تهران ایجاد می‌شود موشک قدرتمندی است، یادآور شد: تمام این موارد نشان می‌دهد جمهوری اسلامی دارای دیپلماسی بازدارندگی است.

وی با اعلام اینکه کسانی که با تقویت اغتشاشات به دنبال بی ثباتی در کشور بودند امروز در اوج بی ثباتی در رژیم اشغالگر اسرائیل زندگی می کنند، خاطرنشان کرد: آنها آتشی برای سوزندان ما ساخته بودند که امروز خودشان را می سوزاند؛ امروز مقاومت برگ برنده منطقه است و همه باید در این مسیر حرکت کنند.

سروری با تأکید بر اینکه موشک هایپرسونیک باید موشک صلح نامیده می‌شد، گفت: هر کشوری که در صلح باشد در امنیت زندگی خواهد کرد و این سیاست ایران است که با قدرت صلح را به ارمغان بیاورد اما جای تأسف است که روزی که ایران جزء چهار کشوری می شود که این توانمندی را دارد عده ای از سازش و وادادگی دفاع می کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار