مدیرکل آموزش و پرورش مازندران :

رعایت اخلاق در نقل اخبار سازمانی باید اولویت مسئولین روابط عمومی باشد

ساری (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش مازندران گفت رعایت اخلاق در نقل اخبار سازمانی» باید اولویت مسئولین روابط عمومی باشد.

کد مطلب: ۱۳۷۸۲۶۰
لینک کوتاه کپی شد
رعایت اخلاق در نقل اخبار سازمانی باید اولویت مسئولین روابط عمومی باشد

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش مازندران، «حسین کمالی» در نشست تخصصی مسئولین روابط‌عمومی ادارات آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق مازندران گفت: از مسئولان روابط‌عمومی قدردانی می‌کنم که در انعکاس اخبار مربوط به آموزش و پرورش استان تلاش و حساسیت مستمر دارند.

وی در ادامه گفت: حوزه روابط‌عمومی یک حوزه تخصصی و حرفه‌ای است و باید با چنین نگاهی این حوزه را هدایت کرد.

کمالی افزود: نیروهایی که در روابط‌عمومی فعال هستند باید استعداد و ظرفیت ارتباط‌گیری و تعامل در جهت اهداف سازمانی را داشته باشند.

وی همچنین با اشاره به این حقیقت که آموزش و پرورش یک نهاد مردمی است، گفت: کار شما منحصر به فضای محدود اداری نیست و از شما توقع می‌رود هنر برقراری ارتباط با مردم و دیگر سازمان‌ها را در خود تقویت کنید.

کمالی خاطرنشان کرد: روابط‌ عمومی چهره و پیشانی دستگاه است و لازم است از دچار شدن به روزمرگی پرهیز کند.

گفتنی است در این گردهمایی استانی،مسئولان روابط‌عمومی شهرستان‌ها و مناطق استان مازندران حضور داشتند و تعدادی نیز به نمایندگی از سایر حاضران سخن گفتند و به بیان مسائل و دغدغه‌های خود پرداختند و مدیرکل آموزش و پرورش استان مازندران نیز به مطالبات آنان در جهت ارتقای عملکرد این حوزه پاسخ داد.

در پایان «سیدمرصاد حسینی» رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران نیز طی سخنانی از اهمیت کار خبر و اطلاع‎رسانی به‌عنوان یک ضرورت یاد کرد و گفت: گستردگی کار روابط عمومی و حساسیت این حوزه، از دلایل ضرورت توجه مدیران شهرستان‌ها و مناطق به روابط عمومی آموزش و پرورش استان باید باشد و از حمایت های مدیرکل استان و بینش رسانه ای ایشان تقدیر و تشکر کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار