فعالیت میز ارتباطات مردمی آموزشوپرورش، فرصتی برای شناسایی درخواستهای مردم است
تهران (پانا) - مدیر کل دفتر هماهنگی رسیدگی به تخلفات اداری وزارت آموزش و پرورش تاکید کرد سفرهای استانی مطالبات مردم هر استان را برای مدیران مشخص می کند.
سید امیر موسوی در حاشیه برنامههای میز ارتباطات مردمی آموزش و پرورش در استان آذربایجان شرقی گفت: تدوین بهترین برنامه در گرو شناسایی ذائقهها است و این سفرهای استانی مطالبات مردم را برای ما مشخص میکند.
مدیرکل دفتر هماهنگی رسیدگی به تخلفات اداری وزارت ادامه داد: فساد و تخلف در دستگاه های مختلف شکل ها و ابعاد گوناگونی دارد و آموزش و پرورش به عنوان نهاد اجتماعی و فرهنگساز که تربیت کننده نسل اسلامی است باید در مبارزه با این مهم پیشگام و جدیتر باشد.
وی تاکید کرد: ایجاد فسادهای احتمالی در هر جامعهای، کارآمدی دولتها را تهدید میکند و نظم اداری و مالی را نشانه میرود و اگر دقت لازم در اجرای قوانین نباشد بستر فساد ایجاد میشود.
موسوی تاکید کرد: تخلفات اداری ناشی از جهل به قوانین و شرح وظایف سازمانی است و باید همانگونه که به اموال حساس هستیم به همان اندازه نیز به شرح وظایف دقیق باشیم.
ارسال دیدگاه