سرپرست وزارت جهاد کشاورزی با جمعی از تولیدکنندگان و سرمایه گذاران عجب شیر دیدار کرد

تبریز(پانا)- در جریان سفر به عجب شیر سرپرست وزارت جهاد کشاورزی در سفر به شهرستان عجب شیر در آذربایجان شرقی بعنوان نماینده هیات دولت با جمعی از تولیدکنندگان و سرمایه گذاران حوزه کشاورزی دیدار کرد.

کد مطلب: ۱۳۷۷۸۵۰
لینک کوتاه کپی شد
سرپرست وزارت جهاد کشاورزی  با جمعی از  تولیدکنندگان و سرمایه گذاران  عجب شیر دیدار کرد

به گزارش روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی استان، در جریان سفر رئیس جمهور به استان آذربایجان شرقی، سید محمد آقا میری به عنوان نماینده رئیس جمهور در شهرستان عجب شیر حضور یافت و به صورت چهره به چهره با تعداد کثیری از تولیدکنندگان بخش های مختلف و سرمایه گذاران حوزه کشاورزی دیدار کرد و به بررسی مشکلات آنها پرداخت و دستورات لازم را برای رفع این مشکلات صادر کرد.

سرپرست وزارت جهادکشاورزی در حاشیه این دیدار به مشکلات جمعی از اهالی شهرستان عجبشیر پرداخت.

در جریان سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به استان آذربایجان شرقی، سید محمد آقا میری، به عنوان نماینده رئیس جمهور از شهرک مسکن مهر دانالو شهرستان عجب شیر بازدید کرد و در جریان مشکلات و مسائل این شهرک قرار گرفت.

افتتاح پروژه انتقال آب به طرح پرورش آرتمیا در بندر رحمانلوی شهرستان عجب شیر، بازدید از شهرک گلخانه ای این شهرستان، بازدید از مسکن مهرو جاده دسترسی به آن و تجدید میثاق با شهدای عجب شیر از دیگر برنامه های وزیر جهاد کشاورزی در این شهرستان است.

در سفر سید محمد آقا میری به استان آذربایجان شرقی، معاونین و مدیران کل وزارت جهاد کشاورزی و رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی او را همراهی کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار