سقوط درخت در میدان بهارستان؛ یک عابر پیاده مجروح شد

تهران (پانا) - رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ از سقوط یک اصله درخت در میدان بهارستان خبر داد و گفت یک اصله درخت بر روی 3دستگاه خودرو و یک نفر عابر پیاده سقوط کرده است که عابر مجروح و توسط اورژانس به مراکز درمانی انتقال یافت.

کد مطلب: ۱۳۷۷۸۲۸
لینک کوتاه کپی شد
سقوط درخت در میدان بهارستان؛ یک عابر پیاده مجروح شد

به گزارش مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور فاتب، ساعت 17:20 امروز در ضلع جنوب شرقی میدان بهارستان(منطقه12) یک اصله درخت بر روی 3دستگاه خودرو و یک نفر عابر پیاده سقوط کرده است که عابر مجروح و توسط اورژانس به مراکز درمانی انتقال یافت.

سرهنگ علی اصغر شریفی، رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: ساعت 17:20 امروز در مسیر غرب به شرق آزادراه فهمیده قبل از رحمانی با توجه به وزش شدید باد سقوط تابلو تبلیغاتی و انسداد معبر را شاهد بودیم که به همین علت بار ترافیکی پر حجمی را در این محدوده شاهد می باشیم.

سرهنگ شریفی ادامه داد: همچنین در مسیرهای خیابان مصطفی خمینی ۱۵ خرداد، آزادی به شرق تقاطع بهبودی، مسیر خیابان مولوی وحدت اسلامی، خیابان حافظ جمهوری، میدان سپاه و خیابان هاشمی قصردشت سقوط درخت و همچنین در معابر بزرگراه یادگار ایوانک و آزادراه به غرب قبل از رحمانی و همچنین بزرگراه ستاری سقوط تابلوهای تبلیغاتی را شاهد بودیم.

وی به رانندگان، به ویژه راکبین موتورسیکلت توصیه کرد تا جای ممکن از تردد غیر ضروری در سطح شهر خودداری کنند و در صورت تردد حتما چراغ های وسیله نقلیه خود را به جهت بهتر دیدن و بهتر دیده شدن، روشن کنند تا شاهد کمترین حادثه ای در این خصوص باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار