معاون پرورشی و تربیت‌بدنی شهریار در مراسم تقدیر از دانش‌آموز خبرنگاران پانا؛

پانا زمینه‌ساز رشد شخصیت اجتماعی دانش‌آموزخبرنگاران است

شهریار (پانا) - معاون پرورشی و تربیت‌بدنی شهرستان شهریار، خبرگزاری دانش‌آموزی پانا را ظرفیتی ارزشمند برای آموزش و پرورش برشمرد و پانا را در رشد شخصیت اجتماعی دانش‌آموزخبرنگاران موثر دانست.

کد مطلب: ۱۳۷۷۷۷۲
لینک کوتاه کپی شد
پانا زمینه‌ساز رشد شخصیت اجتماعی دانش‌آموزخبرنگاران است

مراسم تقدیر از خبرنگاران برتر و توانمند خبرگزاری پانای شهرستان شهریار با حضور معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهریار، مسئول سازمان دانش آموزی، رابط خبری پانا شهرستان شهریار و تعدادی از دانش‌آموزخبرنگاران آموزش و پرورش این شهرستان برگزار شد.

امین نوروزی، معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش شهرستان شهریار، در این مراسم اظهار کرد: آموزش و پرورش دارای ظرفیت عظیم و ارزشمندی با عنوان خبرگزاری دانش‌آموزی پانا است که در گام اول، وظیفه آن انعکاس اخبار اتفاقات و رویدادها در سطح مدارس، آموزش و پرورش و سطح شهرستان است و در گام دوم به پرورش روحیه خبرنگاری و حضور موثر دانش‌آموزان در اجتماع می‌پردازد.

وی افزود: خبرگزاری پانا در تربیت دانش آموزان در حوزه رسالت سیاسی و اجتماعی بسیار فعال است، به‌طوریکه فعالیت دانش‌آموزان در حوزه رسانه‌ای همچون خبرگزاری پانا، باعث کسب تجربیات گوناگون در زندگی اجتماعی آن‌ها می‌شود.

نوروزی خطاب به دانش‌آموز خبرنگاران پانا شهریار بیان کرد: اینکه شما در دوران نوجوانی تبدیل به یک خبرنگار خوب شده‌اید، نویدبخش آینده‌ای خوب و روشن است و باعث کسب تجربه و تقویت ارتباط‌گیری در شما می‌شود که این مهم به رشد شخصیت اجتماعی شما دانش آموزان کمک شایانی می‌کند.

وی در ادامه ضمن تقدیر از دانش آموز خبرنگاران پانای شهریار، خاطرنشان کرد: اینکه برای انجام فعالیت داوطلبانه و گروهی در راستای شکوفا کردن توانایی‌های خود در این خبرگزاری، در کنار ما حضور دارید، برای ما بسیار ارزشمند است و در این مسیر برای همه شما آرزوی موفقیت می‌کنیم.

خبرنگار دانش‌آموز: ریحانه وحدت جوان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار