معاون تربیت‌بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان اصفهان خبر داد:

آغاز مسابقات ورزشی فرهنگیان استان اصفهان

اصفهان (پانا) - معاون تربیت‌بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت مسابقات ورزشی فرهنگیان استان اصفهان با حضور بیش از ۱۰۰۰ فرهنگی در قالب ۱۲۱ تیم و در دو بخش آقایان و بانوان، آغاز شد.

کد مطلب: ۱۳۷۷۷۵۰
لینک کوتاه کپی شد
آغاز مسابقات ورزشی فرهنگیان استان اصفهان

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، آذرکیوان امیرپور، معاون تربیت‌بدنی و سلامت این اداره کل، اظهار کرد: مسابقات ورزشی فرهنگیان این استان با حضور بیش از ۱۰۰۰ فرهنگی در قالب ۱۲۱ تیم و در دو بخش آقایان و بانوان، آغاز شد.

وی ادامه داد: این دوره از مسابقات در رشته‌های فوتسال زیر ۴۰ سال و بالای ۴۰ سال، والیبال، تنیس‌روی‌میز و بدمینتون در بخش آقایان و رشته‌های والیبال، تنیس‌روی‌میز و بدمینتون در بخش بانوان از ۱۵ خردادماه آغاز شده و تا ۲۸ همین ماه ادامه خواهد داشت.

امیرپور خاطرنشان کرد: مسابقات بدمینتون آقایان روز جمعه ۱۹ خردادماه به پایان خواهد رسید؛ رقابت در رشته‌ فوتسال زیر ۴۰ سال روز شنبه ۲۰ خرداد به پایان می‌رسد؛ یکشنبه ۲۱ خرداد روز پایان مسابقات تنیس‌روی‌میز و ۲۵ خرداد نیز پایان رقابت‌های فوتسال بالای ۴۰ سال و والیبال آقایان خواهد بود؛ اختتامیه اینم دوره از رقابت‌ها هم‌زمان با روز پایانی رقابت‌ها در بخش بانوان و ۲۸ خردادماه برگزار خواهد شد.

گفتنی است، استان اصفهان میزبان چند رشته از مسابقات کشوری فرهنگیان در بخش آقایان است؛ این مسابقات از ۱۵ تیرماه و به مدت یک هفته و در رشته‌های فوتسال زیر ۴۰ سال و بدمینتون برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار