مدیر آموزش و پرورش زبرخان:

۲۵ درصد مدارس شهرستان زبرخان فرسوده است

مشهد(پانا) - مدیر آموزش و پرورش زبرخان اعلام کرد ۲۵ درصد مدارس شهرستان زبرخان فرسوده است .

کد مطلب: ۱۳۷۷۵۸۳
لینک کوتاه کپی شد
۲۵ درصد مدارس شهرستان زبرخان فرسوده است

سید عبداله حسینی، مدیر آموزش و پرورش زبرخان با اشاره به ظرفیت و پتانسیل بالای این شهرستان گفت: ۲۵ درصد مدارس شهرستان زبرخان فرسوده است و این شهرستان از نظر ساخت و ساز مدارس در سال های گذشته از جاهای دیگر عقب مانده است.

حسینی با توجه به اولویت بندی که آموزش و پرورش جهت تخریب و بازسازی مدارس انجام داده است، افزود: برخی از فضاهای آموزشی در اولویت خاص قرار دارند و از مرحله فرسودگی گذشته و خطرناک است که قبل تر هم نامه نگاری در این خصوص انجام شده و خدا را شکر با عنایتی که از سوی اداره‌کل نوسازی به مدارس خطرآفرین شده است، سه مورد در طرح تخریب و بازسازی قرار گرفته است.

وی در ادامه به گزارش کاملی از شرایط این مدارس که نیاز به تسریع در روند بازسازی دارند پرداخت.

مدیر آموزش و پرورش زبرخان همچنین با پیش بینی افزایش جمعیت دانش آموزی با توجه به ظرفیت ها و شرایط خوب آب و هوایی شهرستان و مهاجرت معکوسی که در حال انجام است، گفت: جمعیت دانش آموزی زبرخان رو به افزایش است و این دانش آموزان نیاز به فضای آموزشی دارند.

وی در همین خصوص ابراز کرد: در تخریب و نوسازی مدارس به افزایش جمعیت دانش آموزان در سال های آتی توجه شود. به طور مثال مدارسی که در حال حاضر ۳ کلاس دارند و در طرح نوسازی قرار می گیرند با پیش بینی آینده و کلاس های بیشتر ساخته شود.

این جلسه با بررسی و بازدید میدانی از مدارس فرسوده و طرح تخریب و نوسازی پایان یافت.

دانش آموز خبرنگار: حسنا داریوش

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار