مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان مرکزی:

افتتاح و کلنگ‌زنی هشت پروژه آموزشی در شهرستان‌ خنداب

اراک (پانا)_ مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان مرکزی عنوان کرد با همت خیرین شهرستان، استان و کشور و تلاش اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس، هشت طرح آموزشی در شهرستان خنداب افتتاح و کلنگ‌زنی شد.

کد مطلب: ۱۳۷۷۴۸۷
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح و کلنگ‌زنی هشت پروژه آموزشی در شهرستان‌ خنداب

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان مرکزی جواد لنجابی، مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان مرکزی در این آیین افتتاح و کلنگ‌زنی هشت پروژه آموزشیدر شهرستان خنداب اظهار داشت: هشت طرح آموزشی در شهرستان خنداب افتتاح و کلنگ زنی شد که این کار با همت خیرین شهرستان، استان و کشور و تلاش اداره کل نوسازی مدارس انجام شده است.

لنجابی افزود: کلنگ زنی هفت طرح به ارزش ۱۴۵ میلیارد ریال برای ۱۷ کلاس آموزشی انجام و دبستان شش کلاسی شهید علی قربان اسدی روستای آقداش به ارزش ریالی ۵۰ میلیارد ریال افتتاح شد.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان مرکزی تصریح کرد: در شهرستان خنداب هشت طرح آموزشی فعال دیگر به ارزش ۳۲۵ میلیارد ریال وجود دارد که با افتتاح آن‌ها ۲۶ کلاس به کلاس‌های آموزشی شهرستان اضافه می‌شود.

مراسم نمادین و متمرکز کلنگ زنی هفت طرح و افتتاح طرح‌های خیر ساز و مشارکتی آموزش و پرورش شهرستان خنداب با حضور مسئولین استانی و شهرستانی برگزار شد و در این مراسم در کنار افتتاح یک دبستان شش کلاسه خیرساز، به صورت نمادین هفت طرح دیگر در خنداب کلنگ‌زنی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار