در آستانه فرارسیدن سالروز قیام ۱۵خرداد انجام شد:

۴۲ زنگ ۱۵ خرداد، به‌طور نمادین در مدارس ورامین نواخته شد/فیلم

ورامین (پانا) - رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و ستاد ۱۴ و ۱۵ خرداد استان تهران، در آستانه فرا رسیدن سالگرد قیام خونین ۱۵ خرداد، ۴۲ زنگ ۱۵ خرداد را به‌طور نمادین در مدرسه شهدای ۱۰ دی ورامین نواخت.

کد مطلب: ۱۳۷۶۹۲۰
لینک کوتاه کپی شد
۴۲ زنگ ۱۵ خرداد، به‌طور نمادین در مدارس  ورامین نواخته شد/فیلم

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحسن محمودی امام جمعه موقت ورامین، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و ستاد ۱۴و۱۵خرداد استان تهران در آیین نواختن زنگ ۱۵خرداد در شهرستان ورامین، بیان کرد : مردم شهرستان ورامین در دوران انقلاب، در مقاطع مختلف ولایت‌مداری خود را به نمایش گذاشتند و هر زمان انقلاب نیاز به حمایت داشت وارد عرصه شده و سنگر را خالی نگذاشتند.

وی افزود : یکی از مهم‌ترین رخدادهای دوران انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام راحل، قیام خونین ۱۵ خرداد سال ۴۲ مردم ایران به ویژه مردم ورامین، قرچک و پیشوا است؛ اهمیت این واقعه تا به آنجا است که در اندیشکده های اسرائیلی ۱۵ خرداد ورامین مورد ارزیابی قرار می‌گیرد، مردم ورامین در ۱۵خرداد سال ۴۲ برای دفاع از ولایت قیام کردند و حماسه‌ای آفریدند.

حجت‌الاسلام محمودی اظهار کرد: ۱۵ خرداد هویت دشت ورامین است و نباید این واقعه بزرگ که باعث آغاز نهضت انقلاب اسلامی شد، غافل شویم و لازم است تا جوانان و نوجوانان ایران اسلامی با چنین فرهنگی در مدارس آشنا شوند.

شایان ذکر است در پایان این مراسم نیز از خانواده شهدای ۱۵ خرداد دشت ورامین، تقدیر به عمل آمد.

خبرنگار دانش‌آموز : هانیه کشوری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار