نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی در اسلامشهر:

گرامیداشت سالگرد ارتحال امام راحل تجدید بیعت با آرمان‌های انقلاب اسلامی است/فیلم

اسلامشهر(پانا)-نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی به مناسبت سی و چهارمین سالگرد ارتحال امام راحل در اسلامشهر، گرامیداشت سالگرد ارتحال امام راحل را تجدید بیعت با آرمان‌های انقلاب اسلامی دانست که با اهدای شصت هزار شهید و یکصد هزار مجروح به پیروزی رسید .

کد مطلب: ۱۳۷۶۸۷۵
لینک کوتاه کپی شد
گرامیداشت سالگرد ارتحال امام راحل تجدید بیعت با آرمان‌های انقلاب اسلامی است/فیلم

ابراهیم‌ عزیزی نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی، در مراسم گرامیداشت سی‌و چهارمین سالگرد ارتحال ملکوتی امام‌خمینی(ره) که در سالن اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان‌اسلامشهر برگزار شد، در سخنانی اظهار کرد: انقلاب اسلامی ما از ابتدا بر مبنای ولایت فقیه قرار داشت و در سال‌های اول انقلاب، معمار کبیر انقلاب‌اسلامی و پس از ارتحال امام راحل، مقام معظم‌رهبری (مدظله‌العالی) پرچم هدایت انقلاب را برعهده داشتند و ولایت فقیه ادامه رسالت پیامبر است.

وی افزود: انقلاب‌اسلامی با رهبری امام ‌خمینی(ره) و اهدای شصت هزار شهید و یکصد هزار مجروح به پیروزی رسید و گرامی‌داشت سالگرد ارتحال امام راحل تجدید بیعت با آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

عزیزی تصریح کرد: در دوران هشت سال دفاع مقدس نیز که همه کشورهای جهان در مقابل ایران ایستادند،امام راحل و مردم اجازه ندادند، یک وجب از خاک میهن‌اسلامی در دشمنان قرار گیرد و ادامه داد،خط امام ضد ظلم و تبعیت از ولایت است و با پیروی از خط امام ‌خمینی(ره)و منویات رهبری جنگ‌های ترکیبی و رسانه‌ای دشمنان خنثی شد و در مجموع پیشرفت انقلاب‌اسلامی را هر روز شاهد هستیم.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: اکنون مقام معظم‌رهبری(مدظله‌العالی)سیاست‌های کلی برنامه هفتم با توجه به مواردی مهم از جمله،ثبات قیمت، تک‌رقمی شدن تورم، تحکیم بنیادخانواده و تحول نظام اداری را ابلاغ کردند و همگان بدانید که آینده ایران اسلامی روشن و امیدبخش است.

شایان ذکر است، در این مراسم امام جمعه، فرماندار و سایر مسئولان شهرستان اسلامشهر نیز حضور داشتند.

خبرنگاردانش‌آموز: فاطمه پور امیدی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار