سرپرست معاونت امور آزمون‌های سازمان سنجش کشور اعلام کرد؛

دریافت سؤالات آزمون‌های ارشد و دکتری از طریق سامانه طراحان سؤال

تهران (پانا) - سرپرست معاونت امور آزمون‌های سازمان سنجش کشور از دریافت سؤالات پیشنهادی اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی برای آزمون‌های کارشناسی ارشد و دکتری سال 1403 از طریق سامانه طراحان سؤال خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۷۶۸۲۳
لینک کوتاه کپی شد
دریافت سؤالات آزمون‌های ارشد و دکتری از طریق سامانه طراحان سؤال

به گزارش روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور، علی صدر با اعلام این خبر گفت: در نظر است برای آزمون‌های ورودی سراسری مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری که در اسفند سال 1402 برگزار خواهد شد، جمع‌آوری سؤالات از اعضای هیئت علمی از طریق سامانه طراحان سؤال سازمان سنجش انجام شود لذا مکاتباتی برای اطلاع رسانی به اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی صورت گرفته است.

سرپرست معاونت امور آزمون‌های سازمان سنجش کشور خاطرنشان کرد: با توجه به مصوبه کمیته سیاست‌گذاری آزمون‌های الکترونیک سازمان سنجش از اعضای هیئت علمی دعوت شده است ضمن عضویت در «سامانه طراحان سؤال» سازمان سنجش آموزش کشور به آدرس https://iais.sanjesh.org در طراحی سؤال برای آزمون‌های ورودی مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری مشارکت کرده و سؤالات مورد نظر خود را با توجه به سرفصل‌های موجود در سامانه تا 4 تیر ماه سال جاری از طریق این سامانه ارسال کنند.

وی در پایان با اشاره به فرایند بررسی سؤالات ارسالی، افزود: سؤالات ارسالی پس از ثبت در مخزن سامانه و طی شدن فرایند داوری و ارزیابی در بانک سؤالات الکترونیک قرار خواهد گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار