امام جمعه، کاشمر:

آمریکا رو به افول است

کاشمر(پانا)- امام جمعه شهرستان کاشمر در خطبه های نماز جمعه گفت: مردم باید بدانند که آمریکا رو به افول است هر کسی به آمریکا تکیه کند، نابود خواهد شد و اگر با او همکاری کنیم به نفع آمریکا می باشد.

کد مطلب: ۱۳۷۶۷۰۰
لینک کوتاه کپی شد
آمریکا رو به افول است

جواد طاهری در خطبه اول نماز جمعه شهرستان کاشمر که در محل امامزاده سیدحمزه(ع) برگزار شده بود، با اشاره به رحلت امام خمینی (ره) اظهار کرد: یکی از شاگردان نزدیک امام خمینی و در واقع یکی از مریدان و رهروان ایشان، مقام معظم رهبری است که در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) حضرت آیت الله خامنه‌ای، راه امام را تبیین و اصول مکتب ایشان را بیان می‌کنند.

امام جمعه کاشمر در خطبه دوم با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری مجلس یازدهم را مجلس انقلابی معرفی کردند، گفت: نگاه‌ها به این مجلس متنوع بود و هرکس از این مجلس یک تحلیلی داشت و دارد، امّا تحلیل مقام معظم رهبری از این مجلس با دیگران متفاوت است.

وی بیان کرد: علل اینکه چرا می گوئیم این مجلس انقلابی است چیست؟ زیرا مصوباتی دارند مانند مصوبه راهبردی که در مقابل تحریم ها، مانع ورود خسارات زیادی شد و مردم بدانند که آمریکا رو به افول است هر کسی هم به آمریکا تکیه کند، نابود خواهد شد و ما اگر با او همکاری کنیم به نفع آمریکا می باشد.

وی با تاکید بر اینکه مالیات بر خانه‌های خالی، ساماندهی بازار خودرو و. . . از جمله مصوبات خوب مجلس بود که در این دوره تصویب شد، تشریح کرد: نظارت مجلس بر مسئولان، قوانین مصوب و مشکلات مردم علیرغم اقدامات خوبی که در دوره یازدهم انجام شده مطلوب نیست و باید مجلس بر وظیفه نظارتی خود بیش از پیش عمل کند.

خبرنگار دانش آموز: ابوالفضل مودب

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار