امام جمعه صفادشت:

تنها راه ادامه مسیر امام خمینی(ره)، پیروی از آرمان‌های انقلاب اسلامی است

ملارد (پانا) - امام جمعه صفادشت در خطبه‌های نماز جمعه امروز ضمن اشاره به شخصیت والای امام خمینی(ره) ، بیان کرد باید راه امام خمینی(ره) را ادامه داد و تنها راه ادامه این مسیر، حفظ و پیروی از آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

کد مطلب: ۱۳۷۶۶۷۳
لینک کوتاه کپی شد
تنها راه ادامه مسیر امام خمینی(ره)، پیروی از آرمان‌های انقلاب اسلامی است

حجت‌الاسلام و المسلمین مهدی خوبرو، امام جمعه صفادشت در خطبه‌های نماز جمعه امروز بیان کرد: در آستانه رحلت امام خمینی(ره)قرار داریم، ضمن عرض تسلیت و تکریم مقام ایشان اگر بخواهیم درباره این شخصیت صحبت کنیم ابتدا باید سراغ شاگرد این شخصیت برویم، شاگردانی که حاصل عمر و دسترنج آن شخصیت هستند، معرف ویژگی‌های اخلاقی و رفتاری آن شخصیت هستند.

وی ادامه داد: اگر بخواهیم از ولی مومنان، حضرت علی(ع) صحبت کنیم باید سراغ مالک اشترها برویم، اگر بخواهیم فضایل مقام علی‌ابن‌موسی‌الرضا را بیان کنیم باید سراغ شاگردان او برویم و از شاگردان او اطلاعات مربوط به شناخت شخصیت او را مطالبه کنیم وآنها برای ما از امام رضا(ع)، سخن بگویند.

امام جمعه صفادشت افزود: اینک که می‌خواهیم از مقام و جایگاه امام خمینی(ره)صحبت کنیم، باید به سراغ شاگرد ایشان و یکی از برجسته‌ترین شاگردانش که حاصل عمر و دست‌رنج وی است و اکنون، خود نیز امام دیگری است یعنی آیت‌الله خامنه‌ای برویم. چرا که لازم است مقام امامی را امام دیگری، بیان کند.

خوبرو تصریح کرد: مقام معظم رهبری از ویژگی‌های امام راحل، این‌گونه می‌فرماید که ما مس بودیم و وی ما را طلا کرد، ایشان کیمیا بود، ما زندگی معمولی داشتیم، وی خمودگی‌ها را تبدیل به تحرک و تپش کرد و انسان ساخت. امروز شخصیت مقام معظم رهبری همان شخصیت امام راحل است.

وی ضمن اشاره به گفته‌های مقام معظم رهبری پس از ارتحال امام خمینی (ره) تأکید کرد: ما باید راه امام خمینی (ره) را ادامه دهیم و تنها راه ادامه این مسیر، حفظ و پیروی از آرمانهای انقلاب اسلامی است.

دانش‌آموز خبرنگار: محمدپارسا رفیعی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار