نمایشگاه توانمندی دانش‌آموزان با نیازهای ویژه در مشهد

مشهد (پانا) - مدیر آموزش‌ و پرورش استثنایی خراسان‌ رضوی گفت نمایشگاه توانمندی دانش‌آموزان با نیازهای ویژه‌ استان خراسان‌ رضوی با حضور فعال هنرستان‌های کاردانش خاص و دانش‌آموزان با نیازهای ویژه‌ از اول دهه کرامت آغاز شد.

کد مطلب: ۱۳۷۶۴۲۴
لینک کوتاه کپی شد
نمایشگاه توانمندی دانش‌آموزان با نیازهای ویژه در مشهد

جواد روحانی با عرض تبریک ایام دهه کرامت و همچنین ولادت باسعادت امام رضا (ع) اظهار کرد: در ایام دهه کرامت نمایشگاه توانمندی دانش‌آموزان با نیازهای ویژه‌ استان خراسان رضوی با حضور فعال هنرستان های کاردانش خاص و دانش آموزان با نیازهای ویژه‌ از اول دهه کرامت آغاز شد و تا پایان دهه کرامت ادامه داشت.

روحانی ادامه داد: این نمایشگاه در مجتمع تفریحی و گردشگری کوهسنگی جنب شهربازی واقع شده بود که هنرستان های مشهد و گروهی از دانش آموزان با نیازهای ویژه و معلول در این نمایشگاه حضور فعالی داشتند.

مدیر آموزش‌وپرورش استثنایی خراسان‌رضوی خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان با نیازهای ویژه در رشته های مختلفی که هنرستان های کار و دانش خاص دارند همچون خیاطی، آشپزی، قنادی و مشبک بری فعالیت کردند. همه اینها نشان از ظرفیت و توانمندی دانش آموزان با نیازهای ویژه است.

روحانی در پایان عنوان کرد: این نمایشگاه با این هدف که ظرفیت و توانمندی های دانش آموزان را به عموم مردم معرفی کنیم و همچنین در جهت رشد استعدادها و اشتغال و کارآفرینی دانش آموزان بتوانیم گامی موثر برداریم برگزار شد و هم به دلیل اینکه با فضای نمایشگاه آشنا بشوند این نمایشگاه ایجاد شد که با استقبال خوب مردم و مسئولین روبرو شدیم.

دانش‌آموز خبرنگار : الناز حسینی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار