برگزاری تورهای گردشگری مشهد مقدس برای کارکنان مدیریت شهری

تهران (پانا) - مدیرکل رفاه، تعاون و خدمات اجتماعی شهرداری تهران از تشرف تمام کارکنان واحد‌های غیرمستقل شهرداری تهران به مشهد مقدس تا پایان سال ۱۴۰۳ خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۷۶۳۰۹
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری تورهای گردشگری مشهد مقدس برای کارکنان مدیریت شهری

به گزارش اداره کل رفاه، تعاون و خدمات اجتماعی شهرداری تهران، محمد بنی حسن مدیرکل رفاه، تعاون و خدمات اجتماعی شهرداری تهران در حاشیه مراسم پرچم گردانی حرم مطهر ثامن الحجج علی ابن موسی الرضا (ع) که پیش از ظهر امروز با حضور خادمین آستان قدس رضوی در این اداره کل برگزار شد، ضمن تبریک دهه کرامت، سبک زندگی حضرت معصومه (س) را بهترین الگو برای بانوان جامعه دانست و اظهارداشت: بی شک دختران و زنان با تاسی از حضرت معصومه (س) و عمل به تکالیف دینی به جایگاهی رفیعی خواهند رسید که البته حضور و نقش موثر این قشر در صحنه های حساس و تاریخ ساز کشور همچون پیروزی انقلاب اسلامی و سالیان دفاع مقدس همواره تحسین برانگیز و مورد توجه بوده است.

وی دهه کرامت را فرصتی مغتنم جهت توجه بیشتر به سیره امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س) دانست و افزود: بر همین اساس برنامه های متعدد فرهنگی با محوریت پویش مهر خواهر و برادری و به همت خادمین اداره کل رفاه شهرداری تهران درحال اجراست که از آن جمله می توان به برگزاری تورهای گردشگری به مقصد قم و مشهد مقدس اشاره کرد.

وی با بیان اینکه بیش از ۱۰۰۰ نفر از کارکنان شهرداری تهران و خانواده آنان در دهه کرامت به زیارت امام رضا (ع) مشرف شدند تصریح کرد: ۶۰۰ نفر دیگر نیز تاکنون از سفر زیارتی یک روزه کریمه اهل بیت حضرت معصومه (س) برخوردار شده اند که البته این تور تفریحی زیارتی در طول یک سال گذشته هر هفته برگزار شده و انشاالله تداوم خواهد داشت.

مدیرکل رفاه، تعاون و خدمات اجتماعی شهرداری تهران تعداد کارکنان اعزام شده و خانواده آنان به مشهد مقدس در شش ماه پایانی سال گذشته را در حدود ۴۶۰۰ نفر ذکر کرد و یادآور شد: این طرح از آبان ماه سال گذشته و در راستای اجرای محور زوار بسته خرسند ساز در حال اجراست و انشاالله تمامی کارکنان واحد‌های غیرمستقل شهرداری تهران و خانواده آنان بر اساس قرعه کشی صورت گرفته در مدت دو سال از این سفر زیارتی و سیاحتی برخوردار خواهند شد.

به گفته بنی حسن بیش از ۷۰۰۰ نفر از کارکنان، تنها در سال جاری به زیارت امام مهربانی ها، علی ابن موسی الرضا(ع) مشرف شده اند.

وی در پایان با اشاره به اینکه برنامه های متعدد فرهنگی دیگری به منظور پاسداشت دهه کرامت در فضای مجازی در حال اجراست افزود: مسابقه فرهنگی پادکست و سلفی با دختران‌ با محوریت حجاب بانوان و دختران در جامعه و دیدگاه اسلام به این امر از بخشهایی بوده که تاکنون استقبال حداکثری همکاران را به دنبال داشته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار