به‌مناسبت میلاد امام رضا(ع)؛

۴ طرح عمرانی و غیرعمرانی در ورزقان افتتاح شد

تبریز(پانا) - به‌مناسبت میلاد امام رضا(ع) ۴ طرح عمرانی و غیرعمرانی در ورزقان کلنگ‌زنی شد.

کد مطلب: ۱۳۷۶۲۷۴
لینک کوتاه کپی شد
۴ طرح عمرانی و غیرعمرانی در ورزقان افتتاح شد

جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه عاشورا در آئین کلنگ زنی پروژه های عمرانی و غیرعمرانی با اعلام این خبر گفت: به مناسبت دهه کرامت در چهار روستای ورزقان آیین کلنگ زنی با حضور فرمانده سپاه عاشورا و جمعی از فرماندهان و مدیران و روئسای دولتی همزمان برگزار شد.

سید مهدی حسینی با اشاره به اهمیت این طرح‌ها افزود: این طرح ها به مظور سرعت بخشیدن بر اجرای طرحهای انتقال آب با توجه به خشکسالی های متوالی و نیاز به استفاده بهینه از منابع آبی انجام می شود.

وی ادامه داد: احداث کانال‌های آبیاری و خطوط آب کشاورزی در جهت ساماندهی آب های جاری برای استفاده اهالی و زیر کشت بردن ۵۰۰ هکتار از اراضی کشاورزی روستاهای سقای، نگارستان و سرکش و گال ورزقان یکی از اولویت های اساسی قرارگاه پیشرفت و آبادانی در زمینه مدیریت منابع آب و مدیریت آبی با استفاده از پوشش انهار است.

سید حسینی بیان کرد: ۳۱ پروژه عمرانی در بخش‌های کشاورزی، آب شرب، مدرسه و مسجد و پروژه‌های غیر عمرانی شامل اشتغال زائی، تعلیم و تربیت و فرهنگی اجتماعی با اعتباری بالغ بر ۱۴میلیارد و ۶۰۰میلیون تومان در مدت زمان ۸ ماه عملیاتی خواهد شد.

جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه عاشورا با اشاره خاطرنشان کرد: این خط انتقال‌ها به طول ۸۶۰۰ متر ۲۰۳ هکتار از اراضی روستاها را پوشش خواهد داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار