بازگشت قدیمی‌ترین برنامه ورزشی به تلویزیون

تهران (پانا) - برنامه ورزش و مردم پس از حدود ۳ ماه غیبت، دوباره روی آنتن زنده صدا و سیما اجرا خواهد شد.

کد مطلب: ۱۳۷۶۱۷۴
لینک کوتاه کپی شد
بازگشت قدیمی‌ترین برنامه ورزشی به تلویزیون

۲۶ اسفند ماه سال ۱۴۰۱، آخرین برنامه ورزش و مردم با اجرای پیمان یوسفی به‌ طور زنده از شبکه اول صدا و سیمای ایران پخش شد. با این حال گمان اکثر بینندگان بر این نکته بود که پخش دوباره این برنامه پس از تعطیلات عید نوروز از سر گرفته می‌شود، اما این اتفاق رخ نداد و حالا قرار است از هفته آینده، قدیمی‌ترین برنامه ورزشی تاریخ صدا و سیما بر روی گیرنده‌ها تلویزیونی ظاهر شود.

در این بین اما، دو نکته مهم باعث تاخیر در اجرای برنامه ورزش و مردم با تهیه کنندگی پیمان یوسفی شد. اولین نکته به دکور برنامه بازمی‌گردد. آنطور که عوامل ورزش و مردم برنامه‌ریزی کرده‌اند، دکور این برنامه به طور کلی تغییر یافت و حالا با ویژگی بصری جدید آن‌ها را روی آنتن زنده خواهیم دید.

دومین نکته‌ای که باعث تاخیر در اجرای ورزش و مردم شده‌، اعمال تغییرات گسترده در محتوای برنامه است. به طوریکه پیمان یوسفی به عنوان تهیه کننده و مجری همراه با هیئت تحریریه تصمیم گرفته‌اند در کنار فوتبال، به رشته‌های غیر فوتبالی نگاه ویژه‌ای داشته و به طور مفصل به آن بپردازند.

هم‌چنین نگاه به ورزش همگانی، مسابقات محلی، عشایری و پایه‌ها دیگر نکته‌ای است که در سری جدید برنامه ورزش و مردم، نسبت به آن توجه ویژه‌تری شده است.

مهم‌ترین تغییر اما در خصوص زمان پخش آن است. برنامه ورزش و مردم که جمعه‌ها روی آنتن شبکه یک سیما می‌رفت، باز هم جمعه‌ها ساعت ۱۲ تا ۱۳:۳۰ روی آنتن خواهد رفت. این برنامه سه‌شنبه‌ها نیز قبل از خبر ۱۹:۳۰، به مدت ۳۰ دقیقه پخش خواهد شد.

برنامه ورزش و مردم از سال ۱۳۵۸ شروع شده که با اجرای مرحوم بهرام شفیع در یاد و خاطره علاقه‌مندان است و حالا وارد ۴۴ سال فعالیت خود شده تا با اجرای پیمان یوسفی، لقب قدیمی‌ترین برنامه ورزشی تاریخ صدا و سیما را یدک بکشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار