برگزاری جلسه اوقات فراغت آموزش و پرورش در گلوگاه

گلوگاه (پانا)- جلسه ستاد اوقات فراغت آموزش و پرورش شهرستان گلوگاه با حضور مدیر، معاون پرورشی و تربیت بدنی و معاون آموزشی آموزش و پرورش و دیگر اعضای این ستاد برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۷۵۸۳۵
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه اوقات فراغت آموزش و پرورش در گلوگاه

مدیر آموزش و پرورش شهرستان گلوگاه در این جلسه بر تشکیل کلاس های متنوع و کاربردی در ایام تابستان، تداوم کلاس ها و کارگاه ها در طول سال تحصیلی، معرفی دانش آموزان به پایگاه های تابستانی از سوی مدیران مدارس و تبلیغات مناسب در فضای مجازی تأکید کرد.

اسماعیل روحی همچنین از معاونت آموزشی، پژوهشسرای دانش آموزی و کانون فرهنگی و تربیتی خواست برای تشکیل کلاس های تقویتی و فوق برنامه آموزشی در فرصت تابستان نهایت تلاش خود را به کار گیرند.

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان گلوگاه نیز با اشاره به شعار اوقات فراغت تابستان ۱۴۰۲ وزارت آموزش و پرورش گفت: شعار تربیت بدون توقف امسال از سوی وزارتخانه ناظر بر تداوم فعالیت های تربیتی است.

منصوره دهقان گفت: ابلاغ عضویت و فعالیت برای اعضای این ستاد صادر شده است، همچنین انعطاف در اضافه کردن کلاس ها یا کارگاه ها از سوی پایگاه های تابستانی آموزش و پرورش باید در دستور کار قرار گیرد.

در ادامه این جلسه، مدیران پایگاه های تابستانی و کارشناسان آموزش و پرورش شهرستان گلوگاه به ارائه گزارشی از فعالیت های خود در زمینه ثبت نام و تشکیل کلاس ها پرداختند.

در تابستان امسال علاوه بر مدارس، کانون فرهنگی و تربیتی، سالن های ورزشی، بسیج دانش آموزی، دارالقرآن و سازمان دانش آموزی در زمینه تشکیل پایگاه های تابستانی اوقات فراغت ۱۴۰۲ آموزش‌ و پرورش شهرستان گلوگاه مشارکت دارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار