پرسپولیسی‌ها حرفه‌ای شدند

تهران (پانا) - بازیکنان پرسپولیس در طول فصل کوچکترین حاشیه‌ای برای تیمشان ایجاد نکردند.

کد مطلب: ۱۳۷۵۶۷۴
لینک کوتاه کپی شد
پرسپولیسی‌ها حرفه‌ای شدند

یکی از جذاب‌ترین و نفس گیرترین دوره‌های لیگ برتر در نهایت با قهرمانی پرسپولیس به پایان رسید و شاگردان یحیی گل محمدی موفق شدند در رقابتی سخت با سپاهان و استقلال جام قهرمانی را بالای سر ببرند. در کنار مسائل فنی که نقش زیادی در قهرمانی پرسپولیس داشت، مسائل بیرون از زمین و کنترل حواشی در این تیم هم یکی از نکاتی بود که نمی‌شود از کنارش به راحتی گذشت. پرسپولیس و استقلال به دلیل داشتن هواداران زیاد و زوم بودن رسانه‌ها روی تک تک اتفاقات این دو تیم، همیشه پر از حاشیه بودند و یکی از دلایلی که باعث می‌شد دست این دو تیم در بعضی از سال‌ها از گرفتن جام قهرمانی دور بماند، همین حواشی ریز و درشت بود.

موضوعی که در پرسپولیس این فصل کمتر دیدیم و یکدلی و اتحاد بین بازیکنان پرسپولیس حرف اول را می‌زد. قبلا این اتحاد را در تیم ملی زمان کیروش و حتی پرسپولیس برانکو دیده بودیم و حالا در این فصل گل محمدی با الگو گرفتن از سبک مدیریتی برانکو و کیروش موفق شد یک تیم همدل را درست کند. اتفاقی که در بازی‌های اخیر پرسپولیس و به خصوص بازی‌های این تیم در سال جدید به خوبی نمایان بود.

ستاره‌های زیادی در بازی‌های پرسپولیس نیمکت نشین بودند و کمتر مورد استفاده قرار گرفتند، با این حال هیچوقت رفتار غیرحرفه‌ای از این نفرات ندیدیم و حاشیه‌ای از طرف این بازیکنان برای پرسپولیس به وجود نیامد. وقتی پرسپولیس گل می‌زد، همه نیمکت نشینان و اعضای کادر فنی با هم به یک شکل خوشحالی می‌کردند و این موضوع بیانگر اتحاد درون تیمی قرمزها در این فصل بود. البته حضور بزرگانی مثل کریم باقری، افشین پیروانی و سید جلال حسینی در کنار یحیی روی نیمکت و همچنین بازیکنان باتجربه‌ای مثل عالیشاه، کامیابی نیا، بیرانوند و امیری هم در شکل گیری این اتفاق بی تاثیر نبود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار