افزایش سرعت وزش باد در تهران

تهران (پانا) - بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران طی امروز و فردا (۷ و ۸ خرداد) افزایش ابرناکی و سرعت وزش باد در برخی نقاط استان موجب خیزش گردوخاک و کاهش کیفیت هوا خواهد شد. از روز سه‌شنبه (۹ خرداد) با ورود سامانه بارشی، بارش‌های رگباری همراه با رعدوبرق دور از انتظار نیست.

کد مطلب: ۱۳۷۵۵۳۲
لینک کوتاه کپی شد
افزایش سرعت وزش باد در تهران

بر اساس تحلیل نقشه‌های هواشناسی و پیش‌بینی الگوهای عددی وضعیت جوی استان تهران طی امروز و فردا(۷ و ۸ خرداد) در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب، افزایش ابرناکی و سرعت وزش باد در برخی نقاط استان به‌ویژه مناطق جنوبی موجب خیزش گردوخاک و کاهش کیفیت هوا خواهد شد.

از روز سه‌شنبه (۹ خرداد) با ورود سامانه بارشی به استان، افزایش ناپایداری‌ها، افزایش ابرناکی، وزش تندباد و خیزش گردوخاک و رخداد بارش‌های رگباری همراه با رعدوبرق دور از انتظار نیست.

روند افزایش تدریجی دما طی چند روز آینده در سطح استان پیش‌بینی می‌شود.

آسمان تهران فردا (۸ خرداد) کمی ابری همراه با غبار صبحگاهی و گاهی وزش باد با حداقل دمای ۲۳ و حداکثر دمای ۳۵ درجه سانتیگراد و طی سه‌شنبه (۹ خردادماه) کمی ابری و گاهی وزش باد و در بعد از ظهر افزایش ابر با حداقل دمای ۲۴ و حداکثر دمای ۳۸ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

طی ۲۴ ساعت گذشته نیز ایستگاه‌های ورامین و فرودگاه امام خمینی (ره) با بیشینه دمای ۳۵ درجه سانیتگراد گرم‌ترین ایستگاه‌های هواشناسی استان بودند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار