آغاز واریز وام ۳۰ میلیونی بازنشستگان

بیرجند (پانا)- مدیر صندوق بازنشستگی خراسان جنوبی گفت ثبت‌نام وام ۳۰ میلیون تومانی صندوق بازنشستگی کشوری تا پایان سال برای بازنشستگان این صندوق بدون محدودیت زمانی فراهم شده است.

کد مطلب: ۱۳۷۵۳۸۷
لینک کوتاه کپی شد
آغاز واریز وام ۳۰ میلیونی بازنشستگان

مهدی باقری نژاد افزود: یکی از مزایای صندوق بازنشستگی کشوری برای بازنشستگان این صندوق وام ۳۰ میلیون تومانی با بهره ۴ درصد است.

به گفته وی پارسال نحوه درخواست و پرداخت وام به این صورت بود که در زمان‌های خاص شروع ثبت نام اعلام می شد و بعد از آن قرعه‌کشی صورت می گرفت اما امسال این امکان به وجود آمده است که سایت هر روزه باز است و بازنشسته‌ متقاضی می‌تواند در هر زمان نسبت به ثبت نام برای این وام اقدام کند.

مدیر صندوق بازنشستگی کشوری خراسان جنوبی ادامه داد: داده‌ها کشوری است و آمار دقیقی از متقاضیان استان و افرادی که به آن‌ها این وام پرداخت شده است در دست نداریم.

وی اضافه کرد که دو روز پیش برای تعدادی از بازنشستگان متقاضی، این وام واریز شده است و به صورت کشوری قرار بر این است تا جایی که بودجه اجازه می‌دهد، قرعه کشی‌ها انجام و این وام به باقی متقاضیان پرداخت شود.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: از روز شنبه ششم خرداد، سامانه ثبت نام اینترنتی وام ضروری بازنشستگان کشوری فعال شد.
جزئیات بیشتر را هم یک مسئول کشوری داده است.

نعمت ا... ترکی مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: فعال شدن سامانه ثبت نام اینترنتی وام ضروری، که از روز شنبه ۶خرداد فعال شد و براساس درخواست بازنشستگان و با هدف تسریع در خدمت به متقاضیانی که نیاز پیش‌بینی نشده به وام دارند در نظر گرفته شده است.

وی افزود: نخستین مرحله پرداخت وام ۳۰میلیون تومانی، با توجه به اولویت‌بندی متقاضیانی که ثبت نام کرده بودند، برای ۳۲هزار نفر از واجدان شرایط تا شنبه شب انجام شد؛ دوره جدید وام ضروری بازنشستگان کشوری با افزایش دوبرابری و به مبلغ ۳۰میلیون تومان با دوره بازپرداخت ۳۶ ماهه و کارمزد سالانه ۴ درصد به حساب متقاضیان واجد شرایط واریز می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار