نشست اعضای دبیرخانه مکاترونیک با معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان اصفهان

اصفهان (پانا) - اعضای دبیرخانه مکاترونیک به‌منظور تشریح فعالیت سه‌ماهه این دبیرخانه و برنامه‌ریزی این حوزه با معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان دیدار و گفت و گو کردند.

کد مطلب: ۱۳۷۵۲۵۵
لینک کوتاه کپی شد
نشست اعضای دبیرخانه مکاترونیک با معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان اصفهان

اعضای دبیرخانه مکاترونیک به‌منظور تشریح فعالیت سه‌ماهه این دبیرخانه و برنامه‌ریزی این حوزه با معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان دیدار و گفت و گو کردند.

سد احمدرضا بنی لوحی معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، در این نشست اظهار کرد: باتوجه‌به این که رشته مکاترونیک در هنرستان ترکیبی از سه رشته‌های الکتروتکنیک، کامپیوتر و مکانیک است و مجموعه‌ای از مهارت‌ها را برای خلق دستگاه‌ها و تجهیزات صنعتی به هنرجویان خود آموزش می‌دهد و هرساله تعداد زیادی از دانش‌آموزان را به سمت خود جذب می‌کند، باید مورد توجه قرار گیرد.

وی در خصوص برگزاری دوره ضمن خدمت کشوری مکاترونیک در تابستان ۱۴۰۲، ادامه داد: برگزاری دوره آموزش ضمن خدمت رشته مکاترونیک فرصت خوبی است تا افق جدیدی را فراروی علاقه‌مندان این رشته قرار دهد.

گفتنی است در این دیدار ضمن گزارشی از فعالیت سه‌ماهه این دبیرخانه، در خصوص موضوعات مربوط به جذب نیروهای متخصص موردنیاز رشته مکاترونیک به استادکار بحث و تبادل نظر شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار