کاپیتان اسبق پرسپولیس:

پرسپولیس شایسته‌ترین تیم ایران است

تهران (پانا) - کاپیتان اسبق تیم فوتبال پرسپولیس گفت پرسپولیس بعد از قهرمانی در لیگ، حالا در آستانه قهرمانی در جام حذفی قرار دارد و جایگاه این تیم نشان می‌دهد که شایسته‌ترین تیم ایران است.

کد مطلب: ۱۳۷۵۱۰۵
لینک کوتاه کپی شد
پرسپولیس شایسته‌ترین تیم ایران است

به گزارش ایرنا؛ رضا نورمحمدی در مورد برتری ۳ بر یک پرسپولیس مقابل هوادار در دیدار نیمه‌نهایی جام حذفی اظهار داشت: بازی خوب و جذابی را شاهد بودیم. پرسپولیس در این بازی هم توانست علاوه بر ارائه بازی خوب، نتیجه دلخواه را کسب کند و در نهایت هم فینالیست شود.

وی افزود: همین که بازیکنان در این مسابقه هم با انگیزه در زمین ظاهر شدند، کار خیلی بزرگی بود چون حفظ انگیزه بعد از قهرمانی در لیگ خیلی مهم است و بازیکنان به بهترین شکل نشان دادند که برای فتح جام حذفی هم یکدل هستند و این نشان از حرفه‌ای و یکدل بودن آن‌ها دارد. واقعا باید به چنین تیمی تبریک گفت.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در مورد قهرمانی سرخپوشان در لیگ برتر هم گفت: پرسپولیس واقعا با جذابیت تمام قهرمان لیگ شد. این تیم مسابقات را خوب آغاز کرد. نوسان داشت و حتی پنج امتیاز از صدر جدول فاصله گرفت اما در نهایت هم به جذاب‌ترین شکل ممکن قهرمان شد.

وی اضافه کرد: اوج کار پرسپولیس هم در دربی بود که توانست خیلی خوب و حرفه‌ای استقلال را شکست دهد. در آن بازی پرسپولیس «تیم بودن» را معنا کرد.

نورمحمدی افزود: پرسپولیس امسال در تمام خطوط به ثبات رسید. بیرانوند از خط دروازه، زوج پورعلی گنجی و گولسیانی در دفاع و همچنین انضباط خط هافبک مثال‌زدنی بود. در خط حمله هم شرایط خیلی خوب شد و با حضور آل‌کثیر، جان تازه‌ای گرفت. برای مثال، تیم در دربی هم خوب دفاع کرد و هم از موقعیتش به بهترین شکل بهره برد.

وی در مورد اظهارات ریکاردو ساپینتو، سرمربی استقلال که گفته بود «حق پرسپولیس قهرمانی نیست» نیز گفت: وقتی از لحاظ فنی زورشان نمی‌رسد، زبان‌شان به کار می‌افتد و هرچه دوست دارند را می گویند و درباره تیمی اظهارنظر می‌کنند که در هشت سال ۶ قهرمانی، دو نایب قهرمانی، دو فینال آسیا، جام حذفی، سوپرکاپ و خیلی از افتخارات دیگر را کسب کرده؛ اما با تمام این حرف‌ و حدیث‌ها، جایگاه فعلی نشان می‌دهد که پرسپولیس لایق‌ترین تیم ایران است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار