مدیر کانون فرهنگی تربیتی خلیل آباد:

هدف از اجرای مسابقه خبرنگاری عملی کردن آموخته‌های خبرنگاران است

خلیل آباد (پانا) - مدیر کانون فرهنگی تربیتی سلمان شهرستان خلیل آباد گفت هدف از اجرای مسابقه مصاحبه، ایجاد رقابت سالم بین خبرنگاران و عملی کردن آموخته‌های خبرنگاران است.

کد مطلب: ۱۳۷۵۰۰۵
لینک کوتاه کپی شد
هدف از اجرای مسابقه خبرنگاری عملی کردن آموخته‌های خبرنگاران است

امید عرب، مدیر کانون فرهنگی تربیتی سلمان شهرستان خلیل آباد در گفت و گو با پانا گفت: در خصوص راه اندازی و تشکیل انجمن خبرگزاری پانا، ما در سال گذشته همکاری خوبی را بین خبرگزاری پانا، سازمان دانش آموزی و مجموعه کانون فرهنگی تربیتی سلمان داشتیم و ماحصل این همکاری در مجموعه کانون فرهنگی تربیتی سلمان تشکیل انجمن خبرنگاری بود.

وی ادامه داد: برای برگزاری کارگاه های آموزش خبرنگاری، از استاد شهابیان دعوت کردیم تا بحث های آموزشی را پیش ببرند و با فعالیت ها و برنامه ریزی ها توانستیم کلاس خبرنگاری را در مجموعه کانون فرهنگی تربیتی سلمان شروع کنیم. فعالیت های آموزشی ما به صورت حضوری بود که هر هفته ما کلاس آموزشی برای دختران و پسران داشتیم و علاوه بر کلاس های آموزشی یک سری از مسابقات را برای دانش آموزان برگزار کردیم تا بتوانند در قالب این مسابقات، آموخته های خود را به صورت عملی تمرین کنند.

وی باتوجه به وضعیت خبرنگاران گفت: با مجموع این فعالیت ها و برنامه ریزی ها دانش آموزان ما،روز به روز رو به پیشرفت هستند و این پیشرفت در کلیپ های خبری و خبرهای بارگذار شده در پانا قابل مشاهده است که اینها نتایج فعالیت های برنامه ریزی شده توسط سازمان دانش آموزی و مجموعه کانون فرهنگی تربیتی سلمان است.

وی در رابطه با اجرای مسابقه مصاحبه در سطح شهرستان گفت: ما فعالیت های آموزشی را به صورت هفتگی داریم به این صورت که باید فضایی را برای دانش آموزان در نظر داشته باشیم تا آموخته هایی را که در کلاس آموزشی کسب می‌کنند عملی کنند. در این باره ما مسابقه خبرنگاری را برگزار کردیم تا باعث شود آموخته های خود را عملی کنند و رقابت سالم بین خبرنگاران وجود داشته باشد .

وی با توجه به مشارکت خبرنگاران گفت: ما در مرحله اول با استقبال فوق العاده ای مواجه شدیم که حدود 60 نفر از خبرنگاران پانا در این مسابقه شرکت کردند و از افراد منتخب تقدیر شد. مرحله دوم این مسابقه به مناسبت هفته امور تربیتی برگزار شد که سه منتخب داشت. منتخبین ما خانم ناظری، خانم روحانی و خانم ناصریان بودند که در سالروز تأسیس خبرگزاری پانا از این دانش آموزان تقدیر خواهیم کرد.

خبرنگار دانش آموز: فاطمه روحانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار