مدیرکل آموزش و پرورش استان در مراسم گرامیداشت سالروز تاسیس سازمان دانش آموزی:

تربیت دانش‌آموزان در تراز انقلاب اسلامی مهمترین ماموریت دستگاه تعلیم و تربیت است

زاهدان (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان، تربیت دانش‌آموزان در تمامی ساحت‌های تربیتی و در تراز انقلاب اسلامی را مهمترین ماموریت دستگاه تعلیم و تربیت عنوان کرد و گفت سازمان دانش‌آموزی یکی از بهترین بسترها برای کمک به تحقق این هدف است.

کد مطلب: ۱۳۷۴۹۳۵
لینک کوتاه کپی شد
تربیت دانش‌آموزان در تراز انقلاب اسلامی مهمترین ماموریت دستگاه تعلیم و تربیت است

در مراسمی که به مناسبت بیست و چهارمین سالروز تاسیس سازمان دانش آموزی برگزار شد، ضمن تبریک ایام دهه کرامت و میلاد سراسر نور و مبارک حضرت معصومه سلام علیها و ثامن الحجج علی بن موسی الرضا (ع)، اظهار کرد: رشد صد درصدی جذب دانش آموزان پیشتاز در سازمان دانش آموزی استان قدمی بزرگ در راستای تربیت اجتماعی دانش آموزان است که در سال تحصیلی جاری با تلاش همکارانم در سازمان دانش آموزی استان محقق شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان وجود دانش آموزان را مایه فخر و مباهات عنوان کرد و گفت: این دانش آموزان مصادیق واقعی گنج پنهان هستند که اگر به درستی برای تربیت و آموزش آنان برنامه ریزی شود به سرمایه‌های بی‌بدیل برای کشور تبدیل خواهند شد.

میرعبدی بر استفاده از ظرفیت و استعدادهای سرشار دانش آموزان سیستان و بلوچستان در برگزاری برنامه‌ها و فعالیت‌های آموزشی و پرورشی تاکید کرد.

وی با تاکید بر اهمیت فراگیری مهارت‌های مختلف در دوران دانش آموزی تصریح کرد: مهارت آموزی یکی از مهمترین اهداف مدنظر در فرایند تعلیم و تربیت است که به نقش پذیری و نقش آفرینی دانش آموزان در عرصه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی و فرهنگی و... کمک می‌کند.

دانش آموز خبرنگار: یگانه علم زاده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار