کارشناس مسئول فرهنگی هنری آموزش و پرورش خراسان‌رضوی:

هدف اجرای سرود گروهی تاثیر تربیتی بر دانش‌آموزان ابتدایی است

مشهد(پانا)- کارشناس مسئول فرهنگی هنری آموزش و پرورش استان خراسان رضوی در حاشیه مراسم رونمایی از سرود قلب ایران گفت هدف از برگزاری مراسم سرود قلب ایران تأثیر تربیتی کار گروهی بر دانش‌آموزان ابتدایی است.

کد مطلب: ۱۳۷۴۷۳۶
لینک کوتاه کپی شد
هدف اجرای سرود گروهی تاثیر تربیتی بر دانش‌آموزان ابتدایی است

محمدرضا صوفی، در رابطه با هدف برگزاری مراسم سرود هشت هزار نفره قلب ایران که در سالن شهید بهشتی مشهد برگزار شد، گفت: یکی از اتفاقاتی که برای دانش آموزان ابتدایی تاثیر تربیتی دارد، کار گروهی است. به مناسبت دهه کرامت و به پاسداشت میلاد حضرت رضا(ع) دانش آموزان گرد هم جمع شدند و سرودی با موضوع امام رضا و نام قلب ایران همخوانی می کنند تا در کنار یکدیگر شاد باشند.

وی همچین ضمن تشکر از ریاست آموزش و پرورش و معاونت پرورشی و تربیت بدنی ناحیه 4 مشهد، درباره اقدامات صورت گرفته برای این برنامه گفت: مسئولین آموزش و پرورش ناحیه 4 مدتی است که همکاری های لازم را برای تمرین سرود در مدارس دخترانه و پسرانه انجام دادند. بعد از تمرین سرود، حدود چهار هزار دانش آموز همراه با اولیاء در سالن شهید بهشتی جمع شدند تا از سرود قلب ایران رونمایی شود.

همچنین گفت: بیشترین زحمت برای اجرای سرود، بر عهده مربی‌های پرورشی و دانش آموزان بوده است. دانش آموزان شرکت کننده در این مراسم از تمامی نهاد‌های آموزش و پرورش هستند.

دانش آموز خبرنگار: کیانا میرمحمدی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار