بهادری جهرمی:

لایحه اصلاح قانون مبارزه با مواد مخدر امروز به مجلس تقدیم می‌شود

جزئیات شفاف‌سازی درآمد و هزینه‌ شرکت‌های دولتی اعلام شد

تهران (پانا) - سخنگوی دولت از تایید پیشنهاد اصلاح موادی از قانون مبارزه با مواد مخدردر هیات دولت خبر داد و گفت ساماندهی امور معتادان، نحوه مجازات و برخورد مؤثر و پیشگیرانه با ارتقاء همراه شد و لایحه احتمالاً همین امروز به مجلس تقدیم می‌شود.

کد مطلب: ۱۳۷۴۵۸۲
لینک کوتاه کپی شد
لایحه اصلاح قانون مبارزه با مواد مخدر امروز به مجلس تقدیم می‌شود

علی بهادری جهرمی در حاشیه جلسه امروز هیات دولت در جمع خبرنگاران با اشاره به مصوبات هیات وزیران، اظهار کرد: دولت با پیشنهاد اصلاح موادی از قانون مبارزه با مواد مخدر موافقت کرد. ساماندهی امور معتادان، نحوه مجازات و برخورد مؤثر و پیشگیرانه هم با ارتقاء همراه شد. لایحه احتمالاً همین امروز به مجلس تقدیم می‌شود.

وی افزود: تعیین نرخ خدمات دفترهای کاریابی به پیشنهاد وزارت کار با تصویب هیات وزیران همراه شد. پیش از این آیین‌نامه مربوطه اصلاح شده بود.

سخنگوی دولت ادامه داد: یکی دیگر از مصوبات امروز تصویب آیین‌نامه انتظام‌بخشی، شفاف‌سازی و ضابطه‌مندی درآمدها و هزینه‌های شرکت‌های دولتی بود که به پیشنهاد وزارت اقتصاد مطرح شد. این آیین‌نامه به شفافیت شرکت‌های دولتی کمک فراوانی می‌کند. در این آیین‌نامه تعریف شرکت‌های دولتی در گسترده‌ترین میزان ممکن و احکام آیین‌نامه به همه آن‌ها تسری داده شده است.

وی خاطرنشان کرد: هزینه‌کرد این مجموعه‌ها به‌ویژه حق‌الزحمه اعضای هیات مدیره و مدیران که قبلاً در قالب حقوق نجومی با آن مواجه بودیم، در این آیین‌نامه ساماندهی شده است. هم ضابطه این پرداخت‌ها مشخص شده و هم انتشار و شفاف‌سازی این صورت هزینه‌ها برای شرکت‌ها مقرر شده تا از فساد پیشگیری و با آن مقابله و توسعه عدالت انجام شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار