عسکری در گفت‌و‌گو با پانا:

صحرایی می‌تواند به توسعه همه‌جانبه آموزش و پرورش کمک کند

تهران (پانا) - رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی گفت برنامه‌های صحرایی نشان‌دهنده این است که می‌توانند به توسعه همه جانبه آموزش و پرورش کمک کنند.

کد مطلب: ۱۳۷۴۴۳۲
لینک کوتاه کپی شد
صحرایی می‌تواند به توسعه همه‌جانبه آموزش و پرورش کمک کند

محمدجواد عسکری در گفت‌و‌گو با پانا در خصوص معرفی رضامراد صحرایی به عنوان وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش، اظهار کرد: «آموزش و پرورش یکی از ارکان توسعه کشور است. قطعا اگر ما بخواهیم به یک توسعه پایدار و مطلوب دست یابیم، باید به مجموعه آموزش و پرورش توجه داشته باشیم.»

وی افزود: «موضوع ایجاد فضای آموزشی و در کنار آن فضای تعلیم و تربیت حتما مکمل یکدیگر هستند و باید بسترسازی شود که اتفاقات خوبی شاهد باشیم و خروجی خوبی داشته باشد.»

نماینده مردم داراب و زرین‌دشت در مجلس بیان کرد: «امروز شاهد هستیم که هم دولت و هم مجلس در بحث منزلت، جایگاه و معیشت معلمان تلاش می‌کند، نمونه بارز آن طرح رتبه‌بندی فرهنگیان بود که قسمتی از آن انجام شده و قسمت‌های باقی مانده نیز اجرایی و عملیاتی می‌شود که تمامی فرهنگیان از این فضا بهره‌مند شوند.»

وی ادامه داد: «با توجه به اینکه دوره کرونا و افت تحصیلی را پشت سر گذاشتیم، امروز باید در یک فضای همدلی، دوستی، مودت و همراهی باید حرکت کنیم تا اتفاقات خوبی بیافتد. دکتر صحرایی نیز عضو مجموعه آموزش و پرورش بوده است؛ تجربیات خوبی داشته و مدیریت کرده است و انسان قابل و توانمندی است. ما معتقدیم که باید کمک کنیم در راستای فعال شدن فضای آموزش و پرورش، در مجلس ایشان رأی اعتماد بگیرد تا با قوت قلب بیشتری سکان آموزش و پرورش را به دست بگیرد.»

وی اضافه کرد: «قطع به یقین باید در راستای کمک به آموزش و پرورش فضاسازی کنیم تا آقای صحرایی بتواند سکان را به دست بگیرد و امور را پیگیری کند.»

عسکری گفت: «مدیران آینده کشور در دست آموزش و پرورش است. آموزش و پرورش دارای دو بال تعلیم و تربیت است اگر از این دو بال غافل شویم، حتما شاهد آسیب جدی خواهیم بود.»

وی خاطرنشان کرد: «برنامه‌های آقای صحرایی نشان‌دهنده این است که شخص پخته‌ای هستند و در این زمینه می‌توانند به توسعه همه جانبه آموزش و پرورش کمک کنند. ان‌شالله مجلس به زودی رأی‌گیری را در دستور کار قرار دهد و با رای اعتماد بالایی مسئولیت را برعهده بگیرد و کار را دنبال کند.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار