مسئول اردویی و فعالیت‌های فوق برنامه آموزش و پرورش ملارد خبر داد:

برگزاری اردو برای ۴۰۰۰۰ نفر از دانش‌آموزان مدارس ملارد در سال تحصیلی ۱۴۰۲_۱۴۰۱

ملارد(پانا) - مسئول اردویی و فعالیت‌های فوق برنامه آموزش و پرورش ملارد از برگزاری اردو با هدف ارتقاء کیفیت فعالیت‌های آموزشی و تربیتی برای ۴۰۰۰۰ نفر از دانش‌آموزان مدارس ملارد، در سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۲ خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۷۴۳۵۸
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری اردو برای ۴۰۰۰۰ نفر از دانش‌آموزان مدارس ملارد در سال تحصیلی ۱۴۰۲_۱۴۰۱

سیدرشید حسینی، مسئول اردویی و فعالیت‌های فوق برنامه آموزش و پرورش ملارد در تشریح این خبر گفت: در سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۲، در راستای اهداف تربیتی ذکر شده در سند تحول بنیادین و با بهره گیری از همه توان و تجربه و توانمندی‌های معاونین تلاشگر پرورشی مدارس در جهت ارتقا کیفیت آموزشی و تربیتی دانش‌آموزان شهرستان ملارد حدود 40 هزار نفر از دانش‌آموزان در اردوهای مدرسه‌ای شرکت کرده‌اند.

وی ادامه داد: این اردوها شامل اردوی پارک ترافیک، اردوی پارک هوا فضا، شهر ری، دماوند، اردوی راهیان نور، اردوی یاوران انقلاب بود.

حسینی با تأکید بر نقش مهم اردوها در ارتقاء مهارت‌های فردی و اجتماعی دانش‌آموزان بیان کرد: اردوی مدرسه بهترین و عالی‌ترین موقعیت را برای پرورش استعداد، مهارت‌ها و علاقه‌مندیهای دانش‌آموزان فراهم می‌کند. همچنین باعث گسترش روابط دوستانه بین دانش‌آموزان و تعامل سازنده در آنان می‌شود.

مسئول اردویی و فوق برنامه آموزش و پرورش ملارد افزود: اهدافی مثل برقراری روابط عاطفی مطلوب بین مربی و متربی، تقویت حس تعاون و همکاری از طریق سپردن کار و مسئولیت‌ها به نوجوانان، کمک به فرایند اجتماعی شدن و ارتقای این گونه مهارت‌ها، آشنایی با اماکن زیارتی، باستانی، سیاحتی و فرهنگی، آشنایی با فرهنگ‌های بومی شهرها و آشنایی با شخصیت‌های مذهبی، فرهنگی، موثر و تاریخ‌ساز را می‌توان در اردوهای تربیتی مدارس برجسته کرد و آن‌ها را در میان دانش‌‌‌آموزان پرورش داد.

خبرنگار: سحر شیخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار