در گفت‌وگو با پانا:

صادق ورمزیار:استقلال مدعی اصلی قهرمانی در جام حذفی است

ساپینتو باید قهرمانی پرسپولیس را تبریک می گفت/ساپینتو به اعتراض ما پاسخی نداد/آینده ساپینتو در گرو جام حذفی است

تهران (پانا) - پیشکسوت استقلال با تبریک قهرمانی به هواداران و تیم پرسپولیس، معتقد است ساپینتو هم باید این کار را انجام می داد.

کد مطلب: ۱۳۷۴۱۹۲
لینک کوتاه کپی شد
صادق ورمزیار:استقلال مدعی اصلی قهرمانی در جام حذفی است

صادق ورمزیار در گفت‌وگو با پانا، با اشاره به عملکرد استقلال در لیگ بیست و دوم گفت: «استقلال در ابتدای لیگ روند خوبی نداشت. نتایج سینوسی و بازی‌های به‌هم‌ریخته و آشفتگی در شکل بازی باعث شده بود تا کسی راضی نباشد. یک بازی بسیار خوب بود و بازی دیگر بازیکنان سردرگم بودند. رفته‌رفته اما کادر فنی شناخت خوبی نسبت به توانایی‌های فنی بازیکنان به دست آورد. این شناخت متقابل باعث شد تا تفکرات سرمربی در تیم جا بیافتد. وقتی هم که این شناخت شکل گرفت، تیم راه افتاد و نتایج درخشانی گرفت.»

وی افزود: «بعد از جام جهانی، استقلال خیلی خوب بازی کرد و هم خوب نتیجه گرفت. اواخر لیگ اما به دو دلیل تیم افت کرد و از کورس قهرمانی عقب افتاد. اول به دلیل شرایط مدیریتی و اختلافات و حواشی که پیش آمد باعث شد تا تیم وارد چالش شود. دوم هم شاید تغییرات نابجایی که کادر فنی در ترکیب انجام داد و ترکیب برنده را دست‌کاری کرد. دقیقاً در مهم‌ترین و سرنوشت‌سازترین بازی لیگ که دربی بود، این کار را کرد.»

پیشکسوت استقلال تصریح کرد: «نمی‌دانم واقعاً چه تفکری در مغز ساپینتو بود که بابت آن تغییرات ترکیب هیچ توضیحی نداد. ارسلان مطهری راه گل زدن به پرسپولیس را بلد بود و ۴ گل هم به آن‌ها زده بود. هر چه بود ما به تصمیمش اعتراض کردیم اما پاسخی به ما نداد. امیدوارم فقط هر وقت دلیل این مسائل را گفت، فنی باشد. ۸۰ درصد قهرمانی ما در همین بازی از دست رفت. به خاطر این جابجایی‌ها قهرمانی را دادیم. بااین‌حال پایان تیم ما خوب بود و توانست نتیجه خوب و پرگلی مقابل تراکتور بگیرد. امیدوارم در جام حذفی پایان فصل خوبی با قهرمانی داشته باشیم.»

صادق ورمزیار در خصوص اینکه ساپینتو به پرسپولیس بابت قهرمانی تبریک نگفت و استقلال را شایسته قهرمانی دانسته، گفت: «همه و مدعیان شایسته قهرمانی بودند. درهرصورت پرسپولیس از این شرایط خیلی خوب استفاده کرد و قهرمانی را گرفت. من به این تیم بزرگ و خوب و هوادارانش تبریک می‌گویم. امیدوارم دو هفته دیگر قهرمانی استقلال را هم جشن بگیریم و به هواداران خوب ما تبریک بگویم. فوتبال باید احترام متقابل باشد.»

وی تأکید کرد: «استقلال باید تمام تمرکز خود را روی حذفی بگذارد. شانس بزرگی در حذفی و انگیزه بیشتری هم نسبت به رقبا دارد. جام حذفی جام شگفتی‌هاست و استقلال نباید در باد برد پرگل مقابل تراکتور و شکست نساجی بخوابد. هر اشتباهی باعث از بین رفتن این فرصت می‌شود و ضربه جبران‌ناپذیری به تیم می‌زند. ساپینتو باید آن برد را فراموش کند و بدون شک این فرصت آخرش خواهد بود.»

صادق ورمزیار در خصوص اینکه آیا با ادامه کار ساپینتو موافق هستید، گفت: «بهتر است در مورد این مسئله بعد از جام حذفی حرف بزنیم. حتماً سرنوشت و آینده این مربی به نتیجه س جام حذفی بستگی دارد و گره‌خورده است. بالاخره باید مربی را از داشته‌هایش آنالیز کنیم و ببینیم توان فنی‌اش چطور بوده است. امیدوارم بچه‌ها همدل و هم‌قسم شوند تا این بازی سخت را ببرند و به فینال برسیم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار