آیین تشییع دو شهید حادثه تروریستی چابهار برگزار شد

خبرگزاری پانا: آیین تشییع پیكر دو شهید بسیجی حادثه تروریستی چابهار دیروز یكشنبه با حضور اقشار مختلف مردم شیعه و سنی در این شهرستان جنوبی سیستان و بلوچستان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۷۳۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، در این مراسم كه فرماندار و ائمه جمعه و جماعات شیعه و سنی چابهار نیز حضور داشتند، امام جمعه شهرستان شهادت دو بسیجی سرافراز را به عنوان یادگاران میراث بنیانگذار جمهوری اسلامی تسلیت گفت و افزود: این شهیدان در مكتب عشق بسیج تربیت شدند و در راه دفاع از دستاوردهای انقلاب و تقویت سنگر نماز جمعه توسط كوردلان به شهادت رسیدند.

حجت الاسلام سید 'محمد موسوی ' با بیان اینكه مردم پرمهر، شهید پرور و غیور چابهار در راستای پاسداشت ارزشهای انقلاب تشییع شهدا را با شكوه برگزار كردند، تصریح كرد: ملت ایران در 33 سال گذشته همواره با توطئه های مختلف روبرو بوده كه با توكل به خدا از آنها به سلامت عبور كرده است .

وی اظهار داشت: ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی با توكل به خدا تمامی توطئه ها را پشت سرگذاشته اند و امروز نیز با پیروی از ولی امر خود و به لطف الهی توطئه های اخیر اقتصادی و سیاسی را نیز پشت سر خواهند گذاشت.

پس از تشییع پیكر این دو شهید حادثه تروریستی از میدان تاسوعای حسینی تا مسجد امام حسین (ع) چابهار پیكر شهید ' حامد بزی ' در محل شهدای گمنام این مسجد دفن و شهید 'مرتضی آسوده' برای خاكسپاری به زاهدان منتقل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار