مدیرعامل موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان خبر داد:

همکاری مشترک موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان با هلدینگ خلیج فارس برای تولید محصولات پتروشیمی

تهران (پانا) - مدیرعامل موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان با اشاره به ظرفیت‌های موجود این موسسه و دانش بومی در زمینه تولید محصولات و تجهیزات پتروشیمی از همکاری با هلدینگ خلیج فارس خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۷۳۲۸۵
لینک کوتاه کپی شد
همکاری مشترک موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان با هلدینگ خلیج فارس برای تولید محصولات پتروشیمی

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان؛ حمیدرضا نجف‌پور کردی در بازدید از نمایشگاه نفت، گاز و پتروشیمی با عبدالعلی علی‌عسگری، مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس دیدار کرد.

وی در این دیدار ضمن تبیین و تشریح امکانات موجود موسسه در خصوص تامین تجهیزات حوزه پتروشیمی از سوی شرکت ماشین‌سازی اراک و فعالیت‌های حوزه نفت و پتروشیمی از طریق هلدینگ پتروفرهنگ نسبت به تفاهم در خصوص همکاری مشترک با استفاده از ظرفیت بومی برای پروژه‌های در دست اقدام پتروشیمی خلیج فارس اعلام آمادگی کرد.

علی‌عسگری، مدیرعامل هلدینگ خلیچ فارس نیز در راستای منویات مقام معظم رهبری در خصوص داخلی سازی فعالیت‌ها با بهره‌مندی از ظرفیت دانش‌بومی در خصوص ساخت تجهیزات مربوط به طرح های توسعه ‌ای هلدینگ خلیج فارس به وسیله ماشین سازی اراک، قول مساعد داد.

در این دیدار همچنین نسبت به همکاری مشترک در پروژه‌های در دست اقدام موسسه و عرضه اکسیژن به طور مستمر به شرکت پتروشیمی مروارید از سوی هلدینگ خلیج فارس اشاره و قول همکاری داده شد.

بازدید از شرکت ملی گاز و تفاهم اولیه در خصوص عرضه مستمر خوراک گاز و هماهنگی‌های لازم در خصوص تامین خوراک پلنت‌های شرکت‌های پتروشیمی موسسه از دیگر برنامه‌های مدیرعامل موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان در این بازدید بود.

نجف‌پور کردی، مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان نیز در بازدید از غرفه شرکت تدبیر و فن آسیا (EPC کار پروژه های نفتی) در جهت تامین تجهیزات مورد نیاز پلنت‌های نفت و گاز پتروشیمی با ماشین‌سازی اراک تفاهم کرد.

بازدید از غرفه ماشین‌سازی اراک و انعقاد تفاهم‌نامه با شرکت‌های ماشین‌سازی اراک جهت تامین تجهیزات طرح توسعه‌ای مورد نیاز پروژه‌های پتروشیمی مروارید هم از جمله دیگر اقدامات این بازدید بود.

مدیرعامل موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان همچنین با حضور در غرفه پتروشیمی مروارید در خصوص همکاری با چندین شرکت دانش‌بنیان هم تفاهم‌نامه امضا کرد.

آیین رونمایی از طرح ارزش مالکانه برگزار می‌شود

موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان، آیین رونمایی از طرح ارزش مالکانه را روز یکشنبه (31 اردیبهشت) و همزمان با سالروز ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) با حضور فرهنگیان عضو موسسه و مقامات کشوری برگزار می‌کند.

ارزش مالکانه، جزو مطالبات سنواتی و به حق یک میلیون و 600 هزار فرهنگی شاغل و بازنشسته عضو صندوق طی 12 سال گذشته بوده که با استعانت از خداوند متعال، الهام از تفکرات بسیجی و مدیریت جهادی و حمایت‌ مسئولین محترم و تلاش‌های شبانه‌روزی و جهادی مدیران و کارکنان موسسه به ثمر رسید.

بر اساس این طرح، مالکیت بخشی از دارایی‌های صندوق ذخیره فرهنگیان از خردادماه سال جاری به صورت تدریجی به اعضای بازنشسته واگذار می‌شود.

این مراسم با حضور میهمانان ویژه از جمله سرپرست وزارت آموزش و پرورش، مسئولان دولت انقلابی، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، معاونان و مدیران وزارت آموزش و پرورش، مدیران ارشد صنعت بانکی و بازار سرمایه و سازمان‌های اقتصادی، اعضای هیات‌امنا و هیات‌مدیره موسسه، مدیران‌عامل هلدینگ‌ها و شرکت‌های تابعه و منتخبان فرهنگیان سراسرکشور در اردوگاه شهید باهنر تهران برگزار خواهد شد.

اهداف اصلی این آیین شامل اعلام رسمی و رسانه‌ای اجرای طرح ارزش مالکانه، تبیین و تشریح کلیات فرآیند مدل‌سازی و محاسباتی و سازوکارهای اجرایی و کنترلی طرح و همچنین تشریح برنامه‌های اجرایی جهت تداوم اجرای طرح ارزش مالکانه است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار